Pytanie do ginekologa

1. Data: 2006-01-05 13:08:34

Temat: Pytanie do ginekologa
Od: "doc. Zenobiusz Furman" <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

(Z powodu awarii serwera osoby zainteresowanej zostałem poproszony o
przekazanie pytania na grupę)

Mam pytanko ginekologiczne. W jakich dniach cyklu najlepiej wybrac sie do
ginekologa?

--
_/_/_/_/_/
_/ zenobiusz (kropka) furman (małpa) vp (kropka) pl

2. Data: 2006-01-05 14:09:36

Temat: Re: Pytanie do ginekologa
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

doc. Zenobiusz Furman napisał(a):
> [...]
> przekazanie pytania na grupę)
>
> Mam pytanko ginekologiczne. W jakich dniach cyklu najlepiej wybrac sie do

hm... jezeli ma być to zwykłe badanie to chyba nie ma to większego
znaczenia...

chyba, że np ma być przeprowadzona cytologia - wtedy nalezy sie wybrać
między 10 a 22 dniem cyklu...

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

3. Data: 2006-01-06 12:09:59

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

> hm... jezeli ma być to zwykłe badanie to chyba nie ma to większego
> znaczenia...

jeżeli to ma być zwykłe badanie to na pewno nie powinno sie
chodzić w czasie krwawienia

Agnes

4. Data: 2006-01-06 12:51:03

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes napisał(a):
> Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

> do

> jeżeli to ma być zwykłe badanie to na pewno nie powinno sie
> chodzić w czasie krwawienia

to chyba jest oczywiste???

przynajmniej wg mnie...

--
[...]

reklamacja efektow pracy ortodonty
Neurologia- Zespół Blocha- Sulzbergera
Korekta minusow - gdzie?
Swedzacy napletek
Zamrożony blef - Banki krwi zbijają majątek na naiwnych