Pytanie do klinicystów.

1. Data: 2000-12-16 12:00:53

Temat: Pytanie do klinicystów.
Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moze ktos oświeci mnie w temacie nast. zagadnień :

- krzepnięcie w chorobach tarczycy (hiper i hipotyreozie - czasy i
wskazniki)

- wplyw glikokortykosteroidow na uklad krzepniecia (jaki wplyw na czas
krzepniecia, a jaki na czas krwawienia)

- praktyczne aspekty podawania preparatow zelaza dozylnie (bezwzgledne
wskazania, przeciwwskazania, czestosc alergii itp.)

- roznice farmakokinetne miedzy pochdnymi kumaryny (np. co szybciej zadziala
: acenokumarol czy fenprokumon)

- moczopedne dzialanie heparyny - mechanizm (nie do konca kliniczne
pytanie - wiem ze dziala, ale nie wiem jak)

z gory dziekuje i pozdrawiam

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

2. Data: 2000-12-18 13:27:40

Temat: Re: Pytanie do klinicystów.
Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

no co jest - nikt nie wie ?!?

r a d e q

3. Data: 2000-12-22 00:50:04

Od: "Piotr Sowa" <n...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

>no co jest - nikt nie wie ?!?
Zaczekaj na Farmakologie kliniczna ( Lodzka AM )
Polecam dr Kusowską - super asystent
Piotr Sowa

BSE - czy to prawda?
adresy
CFV1: pl.soc.uzaleznienia (glosowanie)
jezeli gr. krwi matki=B+ a ojca A+ jakie...
Lek na niesmialosc - kto zna?