Pytanie do kobiet (tak myślę ;) )

11. Data: 2006-07-14 12:59:47

Temat: Re: Pytanie do kobiet (tak myślę ;) )
Od: "Carrie" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka napisał(a):

> Hmmmm, B, a E to raczej spora rozpiętość... Z każdej firmy tak masz, czy
> z jakiejś konkretnej?

To była tabelka na stronie któregoś producenta bielizny, trzeba
było wpisać wymiary i tabelka wyświetlała odpowiedni rozmiar
biustonosza. I właśnie taki mi podała 8-)
Myślę, że błąd się bierze stąd, że biust się różnie układa
- jak się schylę, to mierząc obwód przez szczyt piersi mam go sporo
większy, niż mierząc na stojąco lub na leżąco - grawitacja
działa ;) Różnica wymiarów być może pasuje do miski B, natomiast
mój biust się zdecydowanie w takich biustonoszach nie mieści [nie
mieści się nawet w większości misek D].

> Tak (może nawet G ;) ), o ile nie zmieni Ci się również wielkość piersi
> (a to jest dość częste - wszak są w dużej mierze z tłuszczu, a więc jak
> chudniemy - one często z nami :) ).

A jak chudną piersi? W sensie, robią się bardziej płaskie czy
chudną raczej "z boku"? Nie mam doświadczenia w tej kwestii, mnie
się biust jak dotąd wyłącznie powiększa :| Trochę się boję
schudnięcia, chociaż chciałabym, bo jeśli piersi też stracą
część tkanki tłuszczowej, to chyba będą kiepsko wyglądały,
jeśli się skóra porządnie nie obkurczy... Czy jest ryzyko, że
zrobią się bardziej obwisłe albo zwiotczałe?

Pozdrawiam, Carrie

12. Data: 2006-07-14 14:38:24

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Carrie napisał(a):

> A jak chudną piersi? W sensie, robią się bardziej płaskie czy
> chudną raczej "z boku"? Nie mam doświadczenia w tej kwestii, mnie
> się biust jak dotąd wyłącznie powiększa :|

To zależy jak szybko będziesz chudła i jaką masz budowę. U mnie - jak
już chudną - to jakoś proporcjonalnie. Nie robią się obwisłe, ani nic
takiego, ale inna rzecz, że już wyrosłam z super-szybkich diet 10 kilo w
tydzień, więc może to też tego rezultat?

--
Pozdrówki,
Aneczka

Pytanie na temat nadmiernego pocenia