Pytanie do pediatrów- krzywica

1. Data: 2002-01-15 10:51:19

Temat: Pytanie do pediatrów- krzywica
Od: "Joanna Mucha" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy! będę bardzo wdzięczna za pomoc. Synek - rok i trzy miesiące.
Kiedy miał cztery miesiące pani doktor zaleciła 5 kropli Vigantolu dziennie
i tę dawkę utrzymała do dziś. Czytałam trochę o obiawach krzywicy, moje syno
spośród tych obiawów ma tylko "wystający" fragment kręgosłupa w części
lędźwiowej (chyba, w każdym razie tam, gdzie u dorosłych wygina się już do
wewnątrz). Ale czy u tak małego dziecka to obiaw niepokojący? Nie ma
"żabiego brzucha", żeberka - może trochę "wygięte" ale oboje z mężem takie
mamy, może to być cechą dziedziczną? Zęby rosną mu raczej za szybko niż za
wolno (ma już 15 zębów, tak tak, nie pomyliłam się w liczeniu). Cięmiączko
zarosło bez problemów. Co o tym myślicie? Czy nasza pani doktor nie powinna
nam zlecić jakiś badań zamiast traktować małego taką dawką?
I jeszcze jedno, zawsze podawałam mu witamine prosto do dziobka, a ostatnio
daje na łyżeczce, czy jakieś substancje z Vigantolu mogą reagować z metałem?
Czy można podawać na łyżeczce?
Z góry dziękuję, jestem zaniepokojona, a nie bardzo mam kogo zapytać.
pozdrawiam
mucha

2. Data: 2002-01-16 05:20:26

Temat: Re: Pytanie do pediatrów- krzywica
Od: ula p. <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Mucha wrote:

> [...]
> pomyliłam się w liczeniu). Cięmiączko zarosło bez problemów. Co o tym
> myślicie? Czy nasza pani doktor nie powinna nam zlecić jakiś badań zamiast

Mojemu dziecku lekarka zbadała fosfotazę zasadową aby dobrać odpowiednia
dawke Vigantolu.
A tak na marginesie: co to znaczy 'zabi brzuch"?

ula p.
Łódź

3. Data: 2002-01-16 06:45:50

Od: ula p. <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Mucha wrote:

> [...]
> traktować małego taką dawką?

Mojemu dziecku lekarka zbadała fosfotazę zasadową aby dobrać odpowiednia

do doktorów z Krakowa
kolor stolca
epilepsja
Re: pytanko o koszt