Pytanie do psychologa..

1. Data: 2003-06-22 12:06:14

Temat: Pytanie do psychologa..
Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki problem, myślę, ze cierpię na fobię związaną z krwią - jezeli w
ogole cos takiego istnieje. Jestem w 7 tygodniu ciąży i wkrotce czeka mnie
poród. Chciałabym dowiedzieć się, czy coś takiego jest w ogóle możliwe do
wyleczenia, ile czasu może to zająć i czy jest sens podejmowac się takiego
leczenia teraz....
pozdrowionka i liczę na pomoc

1. Data: 2003-06-23 10:35:37

Temat: Re: Pytanie do psychologa..
Od: "na na" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajdzicha <r...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> wyleczenia, ile czasu może to zająć i czy jest sens podejmowac się takiego
wiesz
mam wrażenie że z nudów albo sytuacji w jakiej się znalazłaś wymyslasz
sobie............Ponadto ciąża trwa około 36 tygodni- więc deklarowanie że
już wkrótce rodzisz(w 7 tygodniu) jest niepoważne.Jeśli się będziesz
zamartwiała i wynajdowała choroby, nieszczęścia i wszystko co może się
zdarzyć-wówczas ściągniesz to na siebie-ale to będzie już tylko Twój wybór i
konsekwencja TWEGO myślenia...

1. Data: 2003-06-23 10:42:31

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajdzicha napisał(a)

> [...]
> wkrotce czeka mnie poród. Chciałabym dowiedzieć się, czy coś takiego
> jest w ogóle możliwe do wyleczenia, ile czasu może to zająć i czy

Jest mozliwe. Ile zajmie nie wiem.

>est sens podejmowac się takiego leczenia teraz....

Nie wiem to moze ocenic specjalista. Poszukaj kogos kto zajmuje sie
fobiami.
I zapytaj.

--
Pozdrawiam.
Paweł Zioło (zielsko)

1. Data: 2003-06-23 10:53:27

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajdzicha napisał(a)

> Mam taki problem, myślę, ze cierpię na fobię związaną z krwią -
> jezeli w ogole cos takiego istnieje. Jestem w 7 tygodniu ciąży i
W 7? A to co??? :)
> Mieszkam w Poznaniu, ale jeszcze nie rodziłam, jestem w 30 tygodniu
ciąży i

1. Data: 2003-06-23 10:57:14

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko napisał(a)

> Nie wiem to moze ocenic specjalista. Poszukaj kogos kto zajmuje sie
> fobiami.
> I zapytaj.

http://www.ptp.psychologia.pl./licencje/lista1.htm

Poszukaj tam:
Elżbieta
CZAPIEWSKA-ZEJDEN
superwizor
nr lic. 57

1. Data: 2003-06-23 13:42:47

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamartwiała i wynajdowała choroby, nieszczęścia i wszystko co może się
> zdarzyć-wówczas ściągniesz to na siebie-ale to będzie już tylko Twój wybór
przepraszam najmocniej napisałam "7 tygodniu", a miało być w "7 miesiącu",
nie robię tego z nudów... :(mam to od zawsze :(((((((((((

1. Data: 2003-06-23 13:47:52

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> napisał w wiadomości
> Znajdzicha napisał(a)

> W 7? A to co??? :)
> ciąży i
no własnie już wyjaśnilam wyżej jestem w 30 tygodniu czyli w 7 miesiącu,

1. Data: 2003-06-23 17:40:09

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajdzicha napisał(a)

> no własnie już wyjaśnilam wyżej jestem w 30 tygodniu czyli w 7
> miesiącu, pomyliłam się i zamiast słowa miesiąc napisałam tydzień
> :(((((
Hi hi spokojnie :)

1. Data: 2003-06-23 19:29:56

Od: "puesto" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajdzicha <r...@o...pl> napisał(a):

> Mam taki problem, myślę, ze cierpię na fobię związaną z krwią -
> jezeli w ogole cos takiego istnieje. Jestem w 7 tygodniu ciąży i

istnieje, określa się to jako hematofobię. Polecałabym sie skonsultowac z
psychoterapeutą, np Polski Instytut Ericksonowski Filia - Poznań
os. Orła Białego 43/1, mozesz poszukać tez tu:
http://www.bioterapia.pl/gabpsychwielkop.htm
pozdrówka;))
aneta

Czy psycholog moze pomoc???