Pytanie do zayzayera - zajmujesz się pralkami?

1. Data: 2005-11-10 09:43:53

Temat: Pytanie do zayzayera - zajmujesz się pralkami?
Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

...bo się w mojej pralce upierniczyła sprężyna od drzwiczek zamykających
bęben i nie wiem, co robić.

Konkretnie - Whirlpool ładowany od góry z serii "szósty zmysł" - nie
pamiętam symbolu, ale ma drzwiczki bębna jeszcze bez tych plastikowych
pomagaczy, przyciski funkcji dodatkowych po lewej stronie panelu sterowania,
a przycisk start/stop po prawej; filtr po prawej stronie obudowy, okrągły.
Drzwiczki są nitowane do bębna, pękła sprężyna od jednej z połówek. Druga
trzyma, więc bęben zamyka się i wszystko działa, poza brakiem wygody przy
zamykaniu i otwieraniu.
Czy to się naprawia czy trzeba wymieniać cały bęben? Jeśli wymiana, to czy
się to opłaca i co ewentualnie warto wymienić razem z bębnem? (łożysko?
fartuch?) Pralka poza tym chodzi bezproblemowo, choć głośno niczym Concorde
(Wiadomo, Made in France, to noblesse obliże ;) )
Dzięki z góry

T.

2. Data: 2005-11-10 12:59:35

Temat: Re: Pytanie do zayzayera - zajmujesz się pralkami?
Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Nowicki <t...@s...com> napisał(a):

Oficjalnie wymienia się bęben na nowy. Cena bębna 633,- Tak tanio, bo to bez
robocizny, nowych łożysk i ich uszczelnień.

3. Data: 2005-11-11 13:41:49

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

" zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> wrote in message
> Tomasz Nowicki <t...@s...com> napisał(a):
>
> Oficjalnie wymienia się bęben na nowy. Cena bębna 633,- Tak tanio, bo to
> bez
> robocizny, nowych łożysk i ich uszczelnień.

Dzięki!
Swoją drogą to beznadziejne, przecież te sprężyny mogą często pękać...

T.

rosenthal
tanie zakupy
automat bramy przesuwnej - jakie przewody ?
Piekarnik do zabudowy Siemens, LG, Samsung
Zaparowane okna w mieszkaniu.