Pytanie dotyczące podążania za modą

1. Data: 2006-03-27 14:34:39

Temat: Pytanie dotyczące podążania za modą
Od: "Tomrod" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczuj się w rolę stylisty i opowiedz jakie modowe tricki warto poznać i
stosować, aby podążać za modą.

Dzieki bardzo za każdego posta

1. Data: 2006-03-27 15:22:24

Temat: Re: Pytanie dotyczące podążania za modą
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 27 Mar 2006 16:34:39 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <t...@a...pl> i powiedziała:

> Wczuj się w rolę stylisty i opowiedz jakie modowe tricki warto poznać i
> stosować, aby podążać za modą.

Ile płacisz?

> Dzieki bardzo za każdego posta

Proszę.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2006-03-27 20:12:04

Od: t...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Pani MAŁGORZATO KRZYŻANIAK !!!

Prosze sobie ze mnie jaj nie robic. Chce poznac Panstwa opinie i porozmiawiac z
ludzmi a nie to ...

> [...]
>
> Zuzanka
>
> --
> .:*Z*:._.:*U*:._.:*Z*:._.:*A*:._.:*N*:._.:*K*:._.:*A
*:.

1. Data: 2006-03-27 21:13:04

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@a...pl napisał/a w

> Prosze sobie ze mnie jaj nie robic.

Wystarczy, że sam z siebie robisz.

> Chce poznac Panstwa opinie i porozmiawiac z ludzmi

To nie forum onetu.

--
mips

"Właśnie skończyłem dietę 14-dniową.
I jedyne co straciłem, to dwa tygodnie"
Garfield

1. Data: 2006-03-31 12:35:00

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomrod napisał(a):
> Wczuj się w rolę stylisty i opowiedz jakie modowe tricki warto poznać i
> stosować, aby podążać za modą.

Alez to bardzo proste:
- wlosy - jedynie sluszna w tym sezonie jest prosta grzywka do oczu,
wlosy proste mniej wiecej do ramion. Mozna pokazac, ze taka fryzura
pasuje do kazdego typu urody.
- ubranie - kolory dowolne, pod warunkiem, ze sa szaro-buro-brazowe;
spodnica dopasowana w biodrach do kolan, nie musisz sie martwic, ze cie
pogrubi, bo przeciez jest dopasowana w biodrach, a zreszta i tak do tego
zalozysz dwie workowate bluzki, oczywiscie jedna musi wystawac spod
drugiej i na to wszystko krotki dopasowany zakiecik (wyglada to jak
zwiazanie ,,worka'' z ubran u gory).
Taki stroj pasuje do kazdej sytuacji i kazdego temperamentu osoby go
noszacej.
Proste, prawda? ;)

th (po kilku odcinkach ,,Musisz to miec'' na TVN Style)

1. Data: 2006-04-01 00:45:51

Od: "Mme Kitzmoor" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomrod <t...@a...pl> napisał(a):

> Wczuj się w rolę stylisty i opowiedz jakie modowe tricki warto poznać i
> stosować, aby podążać za modą.

Zaakceptować siebie. Trik jeden, ale taki że hej!

Pozdrawiam
Iff, miłość własna nigdy nie wychodzi z mody :]

polećcie jakis szampon przeciwłupieżowy
ladny biuscik
Wybielanie zębów
Szampony...
Eau Parfumée au Thé Rouge - nowy zapach Bvlgari