Szampony...

1. Data: 2006-03-27 09:52:55

Temat: Szampony...
Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zastanawialam sie nad jedna zecza zwiazana z szamponami. czy
wlosy preferuja takie skakanie z szamopnu na szampon co butela czy
raczej wola caly czas jeden z tymi samymi skladnikami. jak to jest
wedlog was?
..::Mehi::..
<<mehi.hk.pl>>

1. Data: 2006-03-27 11:10:07

Temat: Re: Szampony...
Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wlosy preferuja takie skakanie z szamopnu na szampon co butela czy
> raczej wola caly czas jeden z tymi samymi skladnikami. jak to jest

powiem Ci tylko tyle, ze u mnie kazda proba zmiany szamponu (uwaga
kryptoreklama) z Timotei na inny konczy sie potwornym lupiezem :/
Wlasnie kupilam sobie czerwony elseve do wlosow farbowanych i chyba go
mamie zaniose :/

pozdrawiam
Monika

--
"We make a living by what we get,
we make a life by what we give " (Sir Winston Churchill)

1. Data: 2006-03-27 11:46:39

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

..::Mehi::.. napisał(a):
> [...]
> wlosy preferuja takie skakanie z szamopnu na szampon co butela czy
> raczej wola caly czas jeden z tymi samymi skladnikami. jak to jest

ja w przeciwienstwie do Alveaenerle, wręcz musze zmieniać szampon po
jednej butelce...

jeżeli uzywam "drugiej butelki", pod koniec jej, włosy zaczynają się
buntować, a moja skóra głowy robi sie nadwrażliwa...

aczkolwiek poruszam sie w ramach kilku marek tylko:
gliss kur, dove, elseve, fructis, czasami herbal essen-cos tam ;)

a zraziłam sie nie miłosiernie na welli, sunsilku, nivei, timoteju,schaumie

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

1. Data: 2006-03-27 20:26:19

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e08clp$e8h$2@news.onet.pl>
..::Mehi::.. <m...@o...pl> pisze:

> [...]
> wlosy preferuja takie skakanie z szamopnu na szampon co butela czy
> raczej wola caly czas jeden z tymi samymi skladnikami. jak to jest

Ja nie mam problemów. Moje włosy tolerują takie skoki.
Co więcej - skaczę dość często, bo lubię zmiany i nowinki :)
Jednak z reguły poruszam się w obrębie tej samej (średniej) półki cenowej
lub od święta oczko wyżej.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2006-03-28 12:16:33

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

.::Mehi::.. napisał(a):
> [...]
> wlosy preferuja takie skakanie z szamopnu na szampon co butela czy
> raczej wola caly czas jeden z tymi samymi skladnikami. jak to jest

myślę, że włosy, podobnie jak skóra, lubią czegoś poużywać np. przez 3
miesiące, żeby kosmetyk miał czas zadziałać. ja zmieniam szampon po każdej
butelce, bo akurat w moim przypadku szampon to jest kosmetyk bardzo wydajny -
wystarcza mi na kilka miesięcy i po takim czasie zwykle już mi się nudzi,
więc kupuję coś innego.

1. Data: 2006-03-29 10:55:42

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle napisał(a):

> Wlasnie kupilam sobie czerwony elseve do wlosow farbowanych i chyba go
> mamie zaniose :/

No wlasnie nie wiem co jest z tymi szamponami :( Ostatnio wyrzucilam
pomaranczowa butelke Elseve. I ja i maz dostalismy lupiezu :(

Agnes

1. Data: 2006-03-29 13:15:58

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes napisał(a):

> No wlasnie nie wiem co jest z tymi szamponami :( Ostatnio wyrzucilam
> pomaranczowa butelke Elseve. I ja i maz dostalismy lupiezu :(

oo! a więc nie tylko ja!

(co ciekawe, pol roku temu chwalilam ten szampon, a teraz taka katastrofa)

--
[...]

Eau Parfumée au Thé Rouge - nowy zapach Bvlgari
wosk do twarzy (usuwanie owłosienia)
Fryzjer w Wawie na Świętokrzyskiej
Kłopot z soczewkami- co to jest?
A co powiecie o tym?