Pytanie energetyczne...

71. Data: 2011-04-14 10:52:43

Temat: Re: Pytanie energetyczne...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-14 11:59, Vilar pisze:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
z.googlegroups.com...

> ...a Polska stanie się ryżową potęgą :-)
>
> Stalker
>
> ____
>
> Hah i tu się obśmiałam,
>
> Choć wcześniej wyszłam z siebie z podziwu, że wam się chce tak się
> tłuc....
> Co wy macie, czego ja nie mam, że wam tak chce się tłuc???????

Nie martwimy się o jajka. ;)

Kto się tłucze, no kto?
Ewa

72. Data: 2011-04-14 11:00:37

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> To ty chyba jakaś praqra jesteś ;-)

Czy pra, to nie wiem, ale z pewnością mało polerowana.

Qra
--
mala

73. Data: 2011-04-14 11:48:28

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Czy pra, to nie wiem, ale z pewnością mało polerowana.

Hmm....

74. Data: 2011-04-14 12:02:42

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

z.googlegroups.com..

> Łuski.
>
> Qra
> --
> mala

Nie Qro, tu nie chodzi o ... politeness.
Ale o zwykłą, wewnętrzną chęć brania lub nie brania udziału w bijatykach,
albo brania udziału w tych, które są celowe.

Nic to, zostawię i sobie jeszcze popatrzę.

MK

75. Data: 2011-04-14 12:04:02

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

z.googlegroups.com...

> Nie martwimy się o jajka. ;)

Hah, no i dużo tracicie :-PPPP

> Kto się tłucze, no kto?
> Ewa

Hah.
Niewiniątka idące na rzeź pozdrawiają inne Niewiniątka.

76. Data: 2011-04-14 12:08:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ale o zwykłą, wewnętrzną chęć brania lub nie brania udziału w bijatykach,
> albo brania udziału w tych, które są celowe.

No przeca to oczywiste. Wroc i przeczytaj ponownie chironowe diagnozy.

77. Data: 2011-04-14 12:09:09

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

z.googlegroups.com..

> No przeca to oczywiste. Wroc i przeczytaj ponownie chironowe diagnozy.

O matko, nieee!

Chyba strasznie mnie nie lubisz.

MK

78. Data: 2011-04-14 12:22:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Apr 2011 21:34:24 +0200, cbnet napisał(a):

> Chciałem ci to już ~dawno "powiedzieć", tylko ~zapominałem.
> Bez urazy. ;)

Ja i uraza?
Jesli już kogoś mam dosyć, to tylko śmierć mnie zadowala ;-P

79. Data: 2011-04-14 12:24:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Apr 2011 22:34:12 +0200, medea napisał(a):

> To jest naprawdę mało istotne w tym histo/erycznym momencie, w którym
> wreszcie zbliżamy się do poznania matematycznego wzoru na kształt
> obgotowanego ryżu.

Potoczna nazwa "paraboliczny". I tyle. Cóż z tego, ze on boiled.

80. Data: 2011-04-14 12:24:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywizda.
"Prawda, Prostota i Miłość" przede wszystkim.

--
CB

> Ja i uraza?
> Jesli już kogoś mam dosyć, to tylko śmierć mnie zadowala ;-P

Stało się.
Pedzio, daj belkot!
Nie lubię
Praktyczna mądrość maszyn, które próbują ogarnąć świat ludzi ...