Stało się.

1. Data: 2011-04-11 20:57:25

Temat: Stało się.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gęby za lud krzyczące sam lud w końcu znudzą,
I twarze lud bawiące na końcu lud znudzą.
Ręce za lud walczące sam lud poobcina.
Imion miłych ludowi lud pozapomina.
Wszystko przejdzie. Po huku, po szumie, po trudzie
Wezmą dziedzictwo cisi, ciemni, mali ludzie."

Mickiewicz

http://literat.ug.edu.pl/amwiersz/0076.htm

2. Data: 2011-04-11 21:06:30

Temat: "LITTLE RED ROOSTER"
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=M91uWDUeYX0

--
CB

3. Data: 2011-04-11 21:33:09

Temat: Re: Stało się.
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=5DbIZOhs3ro

--
CB

4. Data: 2011-04-11 22:51:49

Temat: Re: Przepraszam ale co się własciwie stało?.
Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przejrzałem po tym poście doniesienia agencyjne, ale jakoś nie rozumiem
CO SIĘ STAŁO.

vB

5. Data: 2011-04-11 23:27:27

Temat: Re: "Prawdziwi Polacy zostali zdradzeni o świcie, a ciemny lud ma to w d*e..."
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

6. Data: 2011-04-12 02:44:31

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message news:io02ta$5nu$1@news.mm.pl...
> ?

"""Historia nie do końca science fiction. Jeśli bowiem pozwolimy, może się
zdarzyć naprawdę, choć pewnie nie w tak drastycznej postaci.

10 kwietnia 2010 roku pod Smoleńskiem rozbił się prezydencki samolot.
Wszyscy pasażerowie i załoga zginęli. Prezydent Lech Kaczyński z Małżonką
został pochowany na Wawelu. W wielu miejscach są tablice upamiętniające
ofiary. Imieniem Lecha Kaczyńskiego nazwano place, parki, szkoły.

Pomimo to Jarosławowi Kaczyńskiemu wciąż mało. Warunkiem zakończenia
PiSowskiej żałoby ogłosił postawienie w Warszawie pomnika Lecha Kaczyńskiego
i Jego Małżonki, najlepiej oczywiście przy Karkowskim Przedmieściu.
PiSprezes za nic ma to, że 2/3 Polaków sprzeciwia się takiemu pomysłowi.
Walczy o władzę także po to, by zrealizować ideę wiecznej żałoby po swoim
bracie.

Wyobraziłam sobie, że gdyby Jarosław Kaczyński dziś wygrał wybory, jego
pierwszym posunięciem (po posunięciu premiera Tuska i najchętniej także
prezydenta Komorowskiego) mogłoby być wydanie Dekretu o stanie żałobnym. Na
wzór dekretu o stanie wojennym.

DEKRET

z dnia 9 kwietnia 2011 r.

o stanie żałobnym

Kierując się potrzebą zapewnienia wzmożonej ochrony świętej pamięci Lecha
Kaczyńskiego oraz innych Prawych i Sprawiedliwych unicestwionych na ziemi
smoleńskiej przez zbrodnicze reżimy Tuska i Putina, w celu stworzenia
warunków skutecznej ochrony suwerenności w tworzeniu kultu pamięci Lecha
Kaczyńskiego oraz godnego upamiętnienia prawdziwej wielkości pierwszego
niekomunistycznego prezydenta III RP, jak również mając na względzie
zabezpieczenie sprawnego budowania pomników, mauzoleów, pałaców pamięci i
innych obiektów kultu Lecha Kaczyńskiego oraz nadawaniu Jego imienia
wszystkiemu, w związku z art. 228 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, w
powiązaniu art. 11 ustawy z dnia 31 stycznia 1980 r. o godle, barwach i
hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych - Jarosław
Kaczyński, Jedynowładca IV RP, stanowi co następuje:

Rozdział I

Przepisy ogólne

Art. 1. 1. Stan żałobny wprowadza się na całym terytorium IV RP.

2. Stan żałobny na całym terytorium IV RP wprowadza się ze względu na
niezadowalający poziom czczenia pamięci Lecha Kaczyńskiego.

Art. 2. Stan żałobny wprowadza się na sto lat.

Art. 3. Wprowadzenie stanu żałobnego powoduje czasowe:

1) zawieszenie lub ograniczenie określonych w Konstytucji RP i innych
ustawach oraz umowach międzynarodowych, których RP jest stroną, podstawowych
praw obywateli;

2) nałożenie na obywateli oraz instytucje państwowe i prywatne szczególnych
obowiązków.

Rozdział II

Prawa i obowiązki obywateli oraz instytucji w czasie obowiązywania stanu
żałobnego

Art. 4. Każdy pełnoletni obywatel RP, bez względu na wyznanie lub jego brak,
raz w życiu odbędzie pielgrzymkę pieszą do Smoleńska, pod groźbą kary
ograniczenia wolności do lat 5.

Art. 5. 10 dnia każdego miesiąca, w całym kraju flagi będą opuszczane do
połowy masztu.

Art. 6. 10 dnia każdego miesiąca, o godz. 8:41:06 we wszystkich żłobkach,
przedszkolach, szkołach, łącznie z wyższymi, zakładach pracy, urzędach,
instytucjach państwowych i prywatnych będą się odbywały apele poległych.

Art. 7. 10 dnia każdego miesiąca Radio i TV będą nadawały jedynie muzykę
poważną i filmy upamiętniające życie Lecha Kaczyńskiego oraz katastrofę
smoleńską.

Rozdział III

Odwołanie stanu żałobnego

Art. 8. Odwołanie stanu żałobnego po stu latach nastąpi wyłącznie za
zgodą Jarosława Kaczyńskiego.

Art. 9. Jarosław Kaczyński może wcześniej odwołać stan żałobny pod warunkiem
spełnienia następujących warunków:

1) IV RP zmieni nazwę na Lechistan K.;

2) Pałac Lecha Kaczyńskiego, dawniej Prezydencki, jeszcze dawniej
Namiestnikowski, będzie największym, uznanym w świecie sanktuarium pamięci
Lecha Kaczyńskiego;

3) Uniwersytety Gdański i Warszawski będą nosiły imię Lecha Kaczyńskiego;

4) Lech Kaczyński otrzyma pośmiertnie przynajmniej 2010 doktoratów honoris
causa;

5) w miejscu znienawidzonego przez IV RP Pałacu Kultury, zostanie wzniesione
Mauzoleum Lecha Kaczyńskiego, wyższe i bardziej okazałe niż PKiN;

6) w każdej dzielnicy Warszawy powstanie pomnik Lecha Kaczyńskiego, a
przynajmniej jedna szkoła każdego szczebla, jeden plac i jedna aleja będą
nosiły imię Lecha Kaczyńskiego;

7) W każdym mieście powyżej stu tysięcy mieszkańców powstaną:

a) mauzoleum Lecha Kaczyńskiego,

b) pałac pamięci Lecha i Marii Kaczyńskich,

c) dwa pomniki Lecha Kaczyńskiego, w tym jeden konny,

d) ulica i plac będą nosić imię Lecha Kaczyńskiego,

e) dodatkowo w Krakowie muzeum lotnictwa zostanie nazwane imieniem Lecha
Kaczyńskiego;

8) W pozostałych miejscowościach niezbędne minimum czczenia pamięci stanowią
pomnik, plac, ulica oraz szkoły i zakłady pracy imienia Lecha Kaczyńskiego,
a w każdej wsi - izba pamięci i główna ulica;

9) po całej Polsce będzie stale jeździło mobilne muzeum Lecha Kaczyńskiego
bardziej wypasione niż mobilne muzeum JPII;

10) na całym świecie zawisną tablice upamiętniające miejsca, w których
kiedykolwiek przebywał Lech Kaczyński.

Rozdział IV

Przepisy końcowe

Art.10. Dekret wchodzi w życie z dniem ogłoszenia na blogu prof. Joanny
Senyszyn.

Jedynowładca IV RP: Jarosław Kaczyński

Niewykluczone, że można jeszcze okazalej czcić stan żałobny. Nowe,
konstruktywne pomysły są niemile widziane, ale będą dopisywane do
opublikowanego powyżej Dekretu o stanie żałobnym.

Rocznica smoleńskiej katastrofy jest odpowiednią porą na refleksję, czy my,
Naród Polski - wszyscy obywatele Rzeczypospolitej, chcemy żyć w Lechistanie
K.?

prof. Joanna Senyszyn (16:32) """"

7. Data: 2011-04-12 08:05:41

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-11 22:57, Ikselka pisze:
> "Gęby za lud krzyczące sam lud w końcu znudzą,

Gęby za lud krzyczące to towarzysze z PZPR. Mickiewicz przewidział
obalenie komunizmu.

8. Data: 2011-04-12 08:06:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Gęby za lud krzyczące to towarzysze z PZPR.

Obecnie pis.

9. Data: 2011-04-12 09:43:21

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Imion miłych ludowi lud pozapomina.
> Wszystko przejdzie. Po huku, po szumie, po trudzie
> Wezmą dziedzictwo cisi, ciemni, mali ludzie."

Co Ci się stało |x| droga, hmm?

MK

10. Data: 2011-04-12 10:13:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Apr 2011 10:05:41 +0200, zdumiony napisał(a):

> Gęby za lud krzyczące to towarzysze z PZPR. Mickiewicz przewidział
> obalenie komunizmu.

A potem wszystkiego innego też :->

Pedzio, daj belkot!
Nie lubię
Praktyczna mądrość maszyn, które próbują ogarnąć świat ludzi ...
wszystko jest na chwile