Pytanie i nie tylko

1. Data: 2003-08-21 16:02:43

Temat: Pytanie i nie tylko
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)

Dziś widziałam co najmniej intrygujące cnienie do powiek Joko - okrągłe
pudełeczko, cienie z błyszczącymi drobinkami i do tego (hm.. mam nadzieje że
dobrze wytlumacze) na cieniach jest jakby taka złota siateczka z delikatnego
brokatu lub zlotego cienia (?) i ten brokat czasem jest nie tylko w
kształcie siateczki ale też fal lub innych wzorów. Cienie takie kosztują ok
19zl. Pytalam dziś w drogerii czy moze maja testery (nie mają ;-/ )bo
chcialam sprawdzić z czego jest ta siateczka i czy nie sciera się ona przy 1
uzyciu cieni. Jesli jest tak jak mi się wydaje (czyli ze siateczka to złoty
brokacik) to w połaczeniu z cieniem moze dawać fantastyczny efekt ! Ale to
tylko moje wyobrażenia wiec wole Was zapytać - miała któras z Was już te
cienie i może powiedzieć z czego ta siateczka i ogólnie czy warto je kupić?

We Wrocławiu można je dostać m.in w pasażu w Leklerku i w Hali Targowej. A
propos Hali - byłam tam dziś i kupiłam sobie 2 saszetki z maseczkami:
- Dax Cosmetics - Chińskie zioła - błyskawiczna maseczka na twarz , szyje i
dekolt (nawilzająco kojąca)
- Miraculum - maseczka oczyszczająco-wygladzająca z naturalna glinką
kaolinową, ekstraktem z owocow papai i grejpfruta, zielonymi algami , a
maseczka przeznaczona jest do cery normalnej, tlustej i mieszanej.
Nie mialam nigdy tej maseczki ale wyglada że chyba jest calkiem fajna
(wnioskuje tak na podstawie glinki i alg w skladzie :P) A do tego (co jak
dla mnie jest nowoscia) maseczke Miraculum nakladac mozna zarowno na noc jak
i na dzien 15 min przed ...wykonaniem makijazu!!!
Miala któras z Was te maseczki? Acha i czy wiecie może czy są one dostepne w
normalnych opakowaniach (tzn nie tylko w saszetkach)?

Aa, i na koniec do wroclawianek - we wspomnianej Hali były do kupienia
jeszcze inne maseczki w saszetkach Daxa m.in Sekrety natury oraz chwalona na
grupie maseczka Owocowy Sad z wisniami ( w cenia 1,30zl)

I to by było na tyle.
Dzięki za wszelkie info odnoscie cieni i maseczek.
Pozdrawiam
Ania

--
"...a przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2003-08-21 18:07:37

Temat: Re: Pytanie i nie tylko
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał
> [...]
ok
> 19zl. Pytalam dziś w drogerii czy moze maja testery (nie mają ;-/ )bo

Cienie sa sliczne - bardzo blyszczace.. ta "siateczka" jest chyba na calej
grubosci cienia wiec nie powinna sie zetrzec - tylko nie bedzie jej widac
jak sie pomazia i sie pomieszaja kolorki. Acha i tez sie nie spotkalam z
testerami :(

1. Data: 2003-08-21 19:22:29

Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bi2qt7$mht$...@o...biskupin.wroc.pl...
> [...]
> tylko moje wyobrażenia wiec wole Was zapytać - miała któras z Was już te
> cienie i może powiedzieć z czego ta siateczka i ogólnie czy warto je

Mam te cienie, babka w drogerii mi czarowała nimi (miała tester), że one bęa
kilkukolorowe cały czas. Ja kupiłam sobie takie srebrno- złote i ta
siateczka starła się po jakichś 3 użyciach i teraz pozostał mi po prostu
srebrny cień. Zostaje tewn kolor, którym porobione są wypukle wzorki.

> [...]
> Miala któras z Was te maseczki? Acha i czy wiecie może czy są one dostepne
> normalnych opakowaniach (tzn nie tylko w saszetkach)?

Mam tą Daxa w tubce, kosztuje coś ok 11- 12 zł, w sumie jest ok, trochę
tłustawa, ale nawilża.

Asieńka z Białegostoku

1. Data: 2003-08-21 19:47:37

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asienka napisał/a w news:bi366b$6t0$1@news.onet.pl:

> Mam te cienie, babka w drogerii mi czarowała nimi (miała tester),
> że one bęa kilkukolorowe cały czas.

Adresik drogerii można poprosić?:)

--
mips

1. Data: 2003-08-22 07:37:08

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> grupie maseczka Owocowy Sad z wisniami ( w cenia 1,30zl)

A ja te wisniowa kupilam wczoraj w Feniksie na dole za... 3,80!!!!!!!!!!!!
Chyba pojde i obrabuje ten sklep, jak mozna tak naciagac ludzi??????

Kruszyna
lekko wsciekla i 'bejzbolem' w reku

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-22 08:29:21

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w

> A ja te wisniowa kupilam wczoraj w Feniksie na dole za...
> 3,80!!!!!!!!!!!!

E-e-e-e-e?? <e-nteligentnie>
Cztery złote za saszetkę?! No chyba że ona jakaś wielgaśna, hmm...

--
mips

1. Data: 2003-08-22 08:37:18

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
3,80!!!!!!!!!!!!

Czy "Feniks" to ten duzy dom towarowy na rynku? (vis a vis ratusza?).
:)))

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-08-22 09:06:39

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości > Czy
"Feniks" to ten duzy dom towarowy na rynku? (vis a vis ratusza?).
> :)))

Ano ;-/

--
"...a przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2003-08-22 09:09:55

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości:

> A ja te wisniowa kupilam wczoraj w Feniksie na dole za... 3,80!!!!!!!!!!!!
> Chyba pojde i obrabuje ten sklep, jak mozna tak naciagac ludzi??????

Hyhyhy.....kurcze, mam nadzieje że nic nie pokręciłam ;-/ Chyba za 1,30 zl
byla ta maseczka (taka mala saszetka 10ml) bo tak sobie pomyslalam ze tania
na to jak ją tu zachwalacie.
Acha, to stoisko kosmetyczne gdzie widzialam te wszystkie maseczki jest tak
troche 'wewnatrz' - to nie to zaraz przy schodkach. Nooo, zreszta znajdziesz
na bank :)

Pozdrowienia
Ania (bez bejzbola:P)

--
"...a przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2003-08-22 09:24:20

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Użytkownik "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości > Czy
| "Feniks" to ten duzy dom towarowy na rynku? (vis a vis ratusza?).
|
| Ano ;-/

No prosze, raz w zyciu bylam we Wroclawiu, a jak mi ten sklep utkwil w
pamieci!!! :) Kupilam sobie tam kubki, ale ten caly "Feniks" pachnial
mi ostro "przypudrowana" post komuna!!!

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

Biał perła czy ktoś używał ???????????