Pytanie - kuchnia ceramiczna elektryczna

1. Data: 2001-11-06 13:44:12

Temat: Pytanie - kuchnia ceramiczna elektryczna
Od: "Izka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :))

Blagam, powiedzcie mi skad sie biora plamki na plycie
ceramicznej...kupilismy ja tydzien temu i po dwoch smazeniach pojawily sie
plamki takie male...i nie da sie ich wyczyscic.
Strasznie mnie to denerwuje, i nie wiem czy to normalne, czy mam reklamowac
plyte?
(Firma Mastercook)

Izka

1. Data: 2001-11-06 14:57:14

Temat: Re: Pytanie - kuchnia ceramiczna elektryczna
Od: "T.Zon" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izka napisał(a) w wiadomości: <9s8pjj$gsu$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>plamki takie male...i nie da sie ich wyczyscic.
>Strasznie mnie to denerwuje, i nie wiem czy to normalne, czy mam reklamowac

Plamki ? Czym czysciliscie? Ja uzywam skrobaka plus vitroclean i zadne
plamki nie wystepuja.

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2001-11-06 22:33:12

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

>Ja uzywam skrobaka plus vitroclean i zadne
plamki nie wystepuja.

Glownie skrobak, ktory zalaczony jest do plyty. Nie uzywac zadnych druciakow
itp. Nie uzywac szorstkich srodkow czyszczacych typy CIF itp.
Vitroclean uzywac tylko wowczas gdy plyta jest bardzo brudna, oczywiscie
najpierw skrobak. Przy niewielkich zabrudzeniach uzywac plun do mycia okien,
lub podobne lagodne odtluszczacze (duzo tansze niz Vitroclean).

1. Data: 2001-11-07 11:42:57

Od: "Izka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
okien,
>lub podobne lagodne odtluszczacze (duzo tansze niz Vitroclean).

To sa plamki jak kapnie np goracy olej (nie da sie tego uniknac!)...i
skrobak ich nie usuwa, bo sa gladziutkie :)), a pisali ze nie wolno czyscic
niczym poza woda (ktora tez ich nie czysci) lub specjalnymi plynami (ktorych
nie kupilam jeszcze). Wiec...zobacze jak zadziala plyn do szyb - jesli
faktycznie mozna go uzyc.
Dziekuje
Izka

1. Data: 2001-11-07 12:03:09

Od: "T.Zon" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izka napisał(a) w wiadomości: <9sb6s2$qor$1@news.tpi.pl>...

> [...]
(ktorych
>nie kupilam jeszcze). Wiec...zobacze jak zadziala plyn do szyb - jesli

Na te plamki pomaga Vitroclean. Dodatkowo tworzy warstwe ochronna i pozniej
latwiej jest czyscic.

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2001-11-07 12:53:50

Od: "Izka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

T.Zon napisał(a) w wiadomości: <9sb7u9$79n$2@sunsite.icm.edu.pl>...
>Na te plamki pomaga Vitroclean. Dodatkowo tworzy warstwe ochronna i pozniej
>latwiej jest czyscic.
>
>Pozdrawiam
>Zonzi

Dziekuje :))))
Czyli nie mam zepsutej plyty :))

1. Data: 2001-11-07 16:47:26

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Smialo uzywaj plyn do szyb.

1. Data: 2001-11-07 23:22:33

Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R.B." <r...@p...be> napisał w wiadomości
> plamki nie wystepuja.
>
> Glownie skrobak, ktory zalaczony jest do plyty. Nie uzywac zadnych
druciakow
> itp. Nie uzywac szorstkich srodkow czyszczacych typy CIF itp.

dlaczego? Ja używam czasem CIFa. Czy grozi mi wymiana płyty?

> [...]
okien,
> lub podobne lagodne odtluszczacze (duzo tansze niz Vitroclean).

Czy VitroCleanu nie powinno się używać przy niewielkich zabrudzeniach ze
względu na cenę czy sa jakieś inne powody? Oprócz tego, że on tak
paskudnie śmierdzi...

--
Pozdrówka
Tatiana

1. Data: 2001-11-08 15:42:45

Od: "T.Zon" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena d. Bazyl napisał(a) w wiadomości: <9se4fg$mep$10@news.tpi.pl>...
>druciakow
>
>dlaczego? Ja używam czasem CIFa. Czy grozi mi wymiana płyty?

Jezeli jest to Cif w mleczku to nie powinno byc problemow. Jak zawieralby
cos do scierania typu pasta to plyta moglaby sie porysowac.

>Czy VitroCleanu nie powinno się używać przy niewielkich zabrudzeniach ze
>względu na cenę czy sa jakie? inne powody? Oprócz tego, że on tak
>paskudnie ?mierdzi...

Zgaduje ze ze wzgledu na cene. Ladnie usuwa wszelkiego rodzaju przypalenia
etc a do malych zabrudzen uzywam do przetarcia normalnego Ludwika.

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2001-11-08 17:41:32

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

>Ja używam czasem CIFa. Czy grozi mi wymiana płyty?

Wymiana plyty? Nie to nie o to chodzi. Wszustkie ceramiczne plyty,
zlewozmywaki, kafelki itp pozostaja ladne i latwe w czyszczeniu pod
warunkiem, ze ich gladkosc (powiezchnia) nie zostana uszkodzone przez zle
czyszczenie. Czyli uzywanie srodkow pozostawiajacych rysy (efekt papieru
sciernego, nie wiem jak to jest po polsku).
Jezeli uzyjesz JAWOX do czyszczenia karoserii samochodowej, to rowniez
uzyskasz zmatowienie. Przy plucie ceramicznej nastapi to po wielokrotnym
uzywaniu jawoxu. pluta ceramiczna ma wieksza twardosc.

www.siemens.com tam znajdziesz Q produkty, ale niestety przy zlym
czyszczeniu mozesz uzyskac zle rezultaty.

Re: Pytanie - kuchnia ceramiczna elektryczna
remonty i prace wykończeniowe - wykonam
Opinie o kotle Thema - Saunier Duval
zacieki po unigruncie
Re: Pytanie - kuchnia ceramiczna elektryczna