Pytanie o Diabetologu, pacjęcie-inwalidzie i kasie chorych

1. Data: 2005-04-03 18:20:05

Temat: Pytanie o Diabetologu, pacjęcie-inwalidzie i kasie chorych
Od: "aaa_zzz" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Nie jestem do końca pewien, czy pisze we właściwej grupie dyskusyjnej,
aczkolwiek odpowiedniejszej nie znalazłem.

Mam proste pytanie - czy istnieje jakiś sposób, żeby diabetolog dojeżdzał
do pacjenta inwalidy, niewidomego i poruszającego się na wózku inwalickim,
na koszt kasy chorych?

Z góry dziękuje za odpowiedź

aaa_zzz

2. Data: 2005-04-04 07:10:52

Od: "lamia" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aaa_zzz" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do pacjenta inwalidy, niewidomego i poruszającego się na wózku inwalickim,

Niestety wizyt specjalistów w domu u pacjenta fundusz zdrowia nie pokrywa.

łysienie
Dobry dermatolog w Warszawie
Dziwne widzenie zrodel swiatla
ZĘBY