Re: Pytanie o dwa nazwiska :)

From: Lia <L...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Pytanie o dwa nazwiska :)
Date: Sat, 14 Jan 2006 20:35:55 +0100

Dnia 2006-01-14 18:21:28 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Norbert* skreślił te oto słowa:

> Byla szkola
> srednia, byl jezyk polski, byla historia, czytalem wszystkich ksiazki,
> uczylem sie, mialem 6 z matury z polskiego i to wystarczy.

To miło, ze czytałes wszystkich ksiązki...
ale mimo całej sympatii jaką Cię darzę - bzdurzysz. Zero pokory. Wydaje Ci
sie, że sam najlepiesz wiesz czego i jak powinnieneś być uczony... Wydaje
Ci sie...

> W jaki sposob? Nikt nie zabroni poczytac komus o tym jesli sie interesuje,
> ale jak dla mnie i wielu znajomych z politechniki przedmioty humanistyczne
> przymusowo wprowadzone w ramach fakultetow sa na zenujaco niskim poziomie i
> nikt do nich nie przywiazuje wagi, nawet sami prowadzacy.

Mhm. Pomyślec, że na takiej fantastycznej uczelni jak AM w Poznaniu,
student potrafi przyjśc na egzamin nie wiedząc jak wygląda profesor.
Autentyk. Żenujący. I to pewnie wina wykładowcy... Może czas wprowadzić
obowiązkowe wykłady, listę obecności, koniecznośc usprawiedliwień... Niby
dorośli ludzie...

> Jak juz
> powiedzialem, dzisiaj nie ma czasu na rozdrabnianie sie, mam byc lekarzem
> wiec niech ucza mnie tego co trzeba, jest tylko 6 lat a wiedza medyczna
> poszerza sie z roku na rok.

Mhm, pycha, pycha, pycha. Ja, Norbert wiem najlepiej co mi sie przyda, co
jest potrzebne, a co nie...
A potem taki świezy adepcik zawodu będzie płakał, że go na studiach nie
nauczyli jak rozmwiać z pacjentami...

Sorry, ale jak sie Ciebie czyta to się ma nadzieję, że dotrzymasz swoich
deklaracji, i zaraz po studiach wyjedziesz z Polski. Te wszystkie Twoje
teksty o 'polaczkach' i pojawiająca się buta i pycha, że "JA, NORBERT"
jedyny mądry i sparawiedliwy ogłoszę Wam prawdę o tym narodzie...

Młody jesteś, i wydaje Ci sie, że lepszy...
Obyś dorósł, zanim skończysz te studia... Bycie dobrym fachowcem to nie
wszystko.
Nie bez powodu kiedyś studia medyczne odbywały się na uniwersytetach. te
studia to nie tylko szkółka zawodowa - może kiedyś to zrozumiesz.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/