Pytanie o peeling TCA

1. Data: 2006-09-09 16:20:41

Temat: Pytanie o peeling TCA
Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jakiś czas temu prosiłem Grupowiczów o opinię nt. peelingu kwasem
trójchlorooctowym, ale nikt nie odpowiedział, więc pomyślałem, że zapytam
ponownie. Otóż sam poddałem się serii 5 zabiegów złuszczających celem
usunięcia (rozjaśnienia) przebarwień pozostałych po trądziku. Niestety
efekty mnie nie zadowalają. Może jakaś minimalna poprawa jest, ale
naprawdę bardzo niewielka i zastanawiam się czy przypadkiem nie jest to
wyrzucanie pieniędzy w błoto.

Nie wiem jak u Was, ale ja praktycznie po takim zabiegu byłem przez
tydzień wyłączony z normalnego funkcjonowania, co przy częstotliwości
zabiegów (co 2 tygodnie) jest bardzo uciążliwe, zwłaszcza jeśli się ma
pracę wymagającą kontaktu z ludźmi

W moim przypadku już na drugi dzień po zabiegu skóra przybierała
brunatno-czerwoną barwę, a w trzecim dniu zaczynało się złuszczanie
trwające 4 dni. Nie było więc tak jak mówiła dermatolog, że zabieg można
wykonać w czwartek i najgorszy okres złuszczania przypadnie na weekend.
Nic podobnego. Już na drugi dzień wyglądałem nieciekawie, a przede mną
było jeszcze 5 dni dopóki naskórek całkowicie się nie złuszczył.

Chciałem więc zapytać czy w ogóle te peelingi mają jakikolwiek sens bo
stosunek uciążliwości (i ceny) do jakości w moim przypadku wydaje się
przemawiać raczej na "nie".

chairon

2. Data: 2006-09-09 17:28:15

Temat: Re: Pytanie o peeling TCA
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Chciałem więc zapytać czy w ogóle te peelingi mają jakikolwiek sens bo
> stosunek uciążliwości (i ceny) do jakości w moim przypadku wydaje się
> przemawiać raczej na "nie".

Nie wiem jak to dziala, ale co moge polecic i wiem, ze osoby z tradzikiem i
po nim sie tez na to decyduja to zabiegi mikrodermabrazji, ceny tez moze
nie najnizsze, ale efekt dobry, a cera jest tylko 1 do 2 dni lekko
zarozowiona, delikatny makijaz po takim zabiegu zaslania zarozowienie. Ale
zeby efekty byly widoczne trzeba wykonac najpierw serie ok 4-6 zabiegow i
potem min co 3 tyg powtarzac, buzia bedzie gladka jak u niemowlecia:)

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2006-09-12 08:15:29

Od: "atr45" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak to dziala, ale co moge polecic i wiem, ze osoby z tradzikiem
> po nim sie tez na to decyduja to zabiegi mikrodermabrazji

Trzeba uzbroic sie w cierpliwosc, ale efekty sa zaskakujaco dobre.
Dodatkowo, złuszczona skóra bardzo dobrze wchlania rózne preparaty.
Ja razem z mikrodermabrazja robiłam piling migdałowy i ultradźwięki.
Zestaw drogi, ale był wart swojej ceny. Niestety nie działal na głebokie
przebarwienia i w moim przypadku jedynym rozwiązaniem okazał się laser.
pozdrowienia

4. Data: 2006-09-12 15:19:10

Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

atr45 napisał(a):

> Zestaw drogi, ale był wart swojej ceny. Niestety nie działal na głebokie
> przebarwienia i w moim przypadku jedynym rozwiązaniem okazał się laser.

Właśnie zastanawiam się czy nadal warto pakować kasę w peelingi skoro może
w końcu okazać się, że przebarwienia jednak nie znikną. A pamiętasz może
co to był za laser?

chairon

miłej lektury z rana!
Perfumy z małymi gwiazdkami w środku