miłej lektury z rana!

1. Data: 2006-09-09 06:36:04

Temat: miłej lektury z rana!
Od: "sq4ty" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/1357925,242,kioskart.html

Czyli, generalnie rzecz biorąc, należy mieć w d... wszelkie rady i porady, i
jeść to, co człowiek lubi najbardziej (ja człowiek - czekoladę :) ).

Miłego weekendu!

Maja

2. Data: 2006-09-09 13:07:56

Temat: Re: miłej lektury z rana!
Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem w tym, ze jedzac, to co czlowiek lubi najbardziej i majac w d...
wszelkie rady, to to "najlepsze" rowniez wejdzie nam w d....i biodrka;-P

anya

3. Data: 2006-09-09 22:15:23

Od: "WS" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anya" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Problem w tym, ze jedzac, to co czlowiek lubi najbardziej i majac w d...
> wszelkie rady, to to "najlepsze" rowniez wejdzie nam w d....i biodrka;-P
>
> anya

nie :-P
problem w tym żeby jeść wszystko, nie przejmując się różnymi "cudownymi"
opiniami "fachowców".... trza tylko ograniczać ilość jedzenia :-P
prosty przykład, na śniadanie zamiast 1 bułki zjeść 1/2 bułki :-PPP zamiast
słoiczka grzybków w occie zjeść tylko pół słoika :-)))) zamiast połówki
wypić ćwiartkę :-PPPP
w tym tkwi cały sekret :-P

pozdr misiak
:-)))))

4. Data: 2006-09-10 09:00:30

Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czyli, generalnie rzecz biorąc, należy mieć w d... wszelkie rady i porady,
> jeść to, co człowiek lubi najbardziej (ja człowiek - czekoladę :) ).

A mi sie wydaje, ze najwaziejsza przy dazeniu do osiagniecia pozadanych
efektow jest konsekwencja a nie ekscytowanie sie wszytkimi nowinkami -
napisza to to ja zrobie to itd...

..chociaz, o tym ze zdrowe jest wszystko w umiarze to juz od dawna pisza ;)
Ja na przyklad, zawsze ignorowalam to jak mi ktos mowil, ze czekolada jest
niezdrowa na cere i tuczy, bo ja uwielbiam - a teraz okazalo sie, ze
czekolada to cud na cere ;))

5. Data: 2006-09-11 08:49:48

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".bk" napisał w wiadomości

> [...]
> Ja na przyklad, zawsze ignorowalam to jak mi ktos mowil, ze czekolada jest
> niezdrowa na cere i tuczy, bo ja uwielbiam - a teraz okazalo sie, ze
wiem, wiem, tez stosuje maseczki czekoladowe;-P

anya

6. Data: 2006-09-12 04:23:00

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 10 września 2006 00:15
użytkownik WS, sącząc kawkę, wyklepał:

> słoiczka grzybków w occie zjeść tylko pół słoika :-)))) zamiast połówki
> wypić ćwiartkę :-PPPP

E, u mnie to nie wyjdzie. Zamiast słoiczka grzybków wsunęłabym dwa słoiczki
a wyrównała bilans niepożarciem żadnej bułki :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

7. Data: 2006-09-12 13:42:33

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):
> [...]
>
> E, u mnie to nie wyjdzie. Zamiast słoiczka grzybków wsunęłabym dwa słoiczki
> a wyrównała bilans niepożarciem żadnej bułki :)

a ja, kurka wodna, nie umiem zjesc pol sloika lemon pickle bez
nachosow, za ostre. no i znowu bede gruba ;)

-- kasica

8. Data: 2006-09-12 16:44:03

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 12 września 2006 15:42 użytkownik
Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:

> a ja, kurka wodna, nie umiem zjesc pol sloika lemon pickle bez
> nachosow, za ostre. no i znowu bede gruba

Nawet nie śmiem pytać, co to są lemon pickle (że coś z cytrynką, to widzę :)
a tym bardziej nachosy, bo brzmi zbyt pysznie, żeby się zmieściło w limicie
kalorii :)

Krusz.
no dobra, zapytam: co to jest u licha?
--
Kruszyna
#GG 3084947

9. Data: 2006-09-12 18:32:57

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> :)
> a tym bardziej nachosy, bo brzmi zbyt pysznie, żeby się zmieściło w

Widac, ze nie bylo juz wolnego miejsca jak chcialas zasiasc w Mexico Bar ;]

Zdrowka!
Ania (po jakby przerwie)

10. Data: 2006-09-15 16:14:08

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 12 września 2006 20:32 użytkownik
Ania, sącząc kawkę, wyklepał:

> Widac, ze nie bylo juz wolnego miejsca jak chcialas zasiasc w Mexico Bar
> ;]

Czy ten Mexico Bar to tam koło Ruskiej? Jeśli tak, to z Asiekiem
zwiedziłyśmy, ale pożarłam wtedy jakąś sałatę (bosssssssssssssska), a Asiek
coś bardziej konkretnego, ale w żadnym wypadku nie nazywało się to lemon
pickle :)
Krusz.
PS. Piwko się kroi, przejrzyj listy :)
--