miłej lektury z rana!

11. Data: 2006-09-15 20:05:36

Temat: Re: miłej lektury z rana!
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy ten Mexico Bar to tam koło Ruskiej? Jeśli tak, to z Asiekiem
> zwiedziłyśmy, ale pożarłam wtedy jakąś sałatę (bosssssssssssssska), a
> Asiek
> coś bardziej konkretnego, ale w żadnym wypadku nie nazywało się to lemon
> pickle :)

Sałatki jadlam, pyycha! W ogole wszystko tam maja pycha! (poza jedna nie do
konca kumatą kelnerką no ale coś za coś :P)

> Krusz.
> PS. Piwko się kroi, przejrzyj listy :)

wiemy wiemy ;]

Pozdr!
Ania

12. Data: 2006-09-18 15:48:31

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 15 września 2006 22:05 użytkownik
Ania, sącząc kawkę, wyklepał:

> Sałatki jadlam, pyycha! W ogole wszystko tam maja pycha! (poza jedna nie
> do konca kumatą kelnerką no ale coś za coś :P)

Kelnerek nie próbowałam, ale co do reszty się zgadzam :))

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947