Pytanie o potrzebne produkty do ogrodu

1. Data: 2006-01-30 08:02:43

Temat: Pytanie o potrzebne produkty do ogrodu
Od: "Maciej" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie nazywam się Maciej Chajdys, ogrody i przyroda to moje pasje.
Przypadkowo trafiłem na tą grupę i od razu nasuneło mi się pytanie/
z którym mam problem a jest związane z ogrodami?
prowadzę niewielki internetowy sklep ogrodniczy
www.kompostowniki.pl dział sklep on-line
Kompostowniki, które oferuję to dość nieodzowna rzecz, ale jednym rodzajem
produktu nie uszcześliwienia posiadaczy ogrodów.
Chciałbym w tym sezonie zwiększyć asortyment.

Co waszym zdaniem jest potrzebne w tego typu sklepach ?
Rozumiem, że po nawóz to się idzie do najbliższego "fizycznego" sklepu.
Czy macie jakieś propozycje ? Co wy kupujecie?

Z góry dziękuję za odpowiedź

Pozdrawiam Maciej

PS Mam nadzieje, że wiele się nauczę od tak wspaniałej grupy
i może czasem też sam cos wtrącę ..... byle do wiosny :)
--
EKOBAT
b...@k...pl

2. Data: 2006-01-30 10:37:28

Temat: Re: Pytanie o potrzebne produkty do ogrodu
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej napisał(a):
> Witam serdecznie nazywam się Maciej Chajdys, ogrody i przyroda to moje pasje.

Witaj.

> Przypadkowo trafiłem na tą grupę i od razu [...]

... ze SPAM-em?
Zaiste wielki to przypadek.
:-)

[...]
> Kompostowniki, które oferuję to dość nieodzowna rzecz,

Poproszę o uzasadnienie tej tezy ...

> ale jednym rodzajem
> produktu nie uszcześliwienia posiadaczy ogrodów.

... i wyjaśnienie dlaczego po nabyciu owego będę nie uszczęśliwiony.
Czy to nie uszczęśliwienie działa zaraz po zakupie?
A można to ustrojstwo kupić komuś w prezencie i nie uszczęśliwienie
scedować na niego?

> Chciałbym w tym sezonie zwiększyć asortyment.
> Co waszym zdaniem jest potrzebne w tego typu sklepach ?

Przydałby ci się specjalista od marketingu.

> Rozumiem, że po nawóz to się idzie do najbliższego "fizycznego" sklepu.
> Czy macie jakieś propozycje ? Co wy kupujecie?

Chleb, kaszankę i piwo - STOP - bez wymieniania marek.

> PS Mam nadzieje, że wiele się nauczę od tak wspaniałej grupy
> i może czasem też sam cos wtrącę ..... byle do wiosny :)

Kadzić potrafisz, zajrzyj do archiwum i wróć jak zdania nie zmienisz,
;-)))
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-01-30 14:07:45

Od: "Maciej" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dziękuję Jerzy za odpowiedź.

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż nie jestem spamerem
(no chyba że nieświadomie).
Przepraszam zatem jeśli kogoś nie interesuje moja wiadomość
za zaśmiecanie grupy dyskusyjnej.

Szukam porady na pewien ogólny temat i postanowiłem poszukać u źródła czyli
najlepiej wśród ludzi pasjonujących się ogrodami. Liczyłem (i nadal liczę )
na jakieś wskazówki. Zwłaszcza, iż żaden marketingowiec nie jest w stanie dać
tyle informacji co grupa ludzi patrzących od strony klienta.

W moją poprzednią wypowiedź wkradł się błąd.
Dziękuję Jerzy za zwrócenie uwagi. Nie miałem zamiaru "nie uszcześliwiać"
Przepraszam - dziś mam urwanie głowy z imieninami własnymi :).

Co do archiwum to je przeglądałem (głównie 2005 rok)
i znalazłem tylko trochę informacji np negatywne wypowiedzi o odsniezarkach.

Być może muszę poszukać lepiej :?

Pozdrawiam wszystkich
Maciej

4. Data: 2006-01-30 16:19:10

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej napisał(a):
> Witam
>
> Dziękuję Jerzy za odpowiedź.

Nie ma za co.

> Na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż nie jestem spamerem
> (no chyba że nieświadomie).
> Przepraszam zatem jeśli kogoś nie interesuje moja wiadomość
> za zaśmiecanie grupy dyskusyjnej.

Wystarczyło wpisać na początku w temacie SPAM, OT to taki drobny zwyczaj
na tej grupie, swoją drogą ułatwia wyszukiwanie ogłoszeń czysto
reklamowych w googlach. Sprawdź a od razu kupisz ten sposób reklamowania
się. Pomijam fakt, iż każdy SPAM przynajmniej u mnie, ląduje w koszu.
Najpierw pokaż się a potem ...

> [...]
> na jakieś wskazówki. Zwłaszcza, iż żaden marketingowiec nie jest w stanie dać
> tyle informacji co grupa ludzi patrzących od strony klienta.

:-)))
Kpisz czy o zdrowie pytasz?
Szukasz tych wskazówek [porady] za darmo?

> W moją poprzednią wypowiedź wkradł się błąd.
> Dziękuję Jerzy za zwrócenie uwagi. Nie miałem zamiaru "nie uszcześliwiać"
> Przepraszam - dziś mam urwanie głowy z imieninami własnymi :).

Wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia i obyś trafił do tych co ci
mogą pomóc w rozwiązaniu twoich marketingowych problemów.

[...]
pozdr. Jerzy

5. Data: 2006-01-30 16:59:17

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do archiwum to je przeglądałem (głównie 2005 rok)
> i znalazłem tylko trochę informacji np negatywne wypowiedzi o
odsniezarkach.

Ja bym kupiła nawet internetowo sekator do winorośli, ale teki
prawdziwy. Widziałam kiedyś taki w "ładnej" gazecie, nie chodzi mi o taki z
obleczonymi zieloną gumą rączkami ale taki żelazny (chyba) ze sprężyną
pośrodku ...

Tak, wiem, chcę od razu uprzedzić się od kąśliwych żarcików grupowych
panów :-P

Serdecznie Miłka

6. Data: 2006-01-30 19:03:14

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30 Jan 2006 15:07:45 +0100, Maciej napisał(a):

> [...]
> na jakieś wskazówki. Zwłaszcza, iż żaden marketingowiec nie jest w stanie dać
> tyle informacji co grupa ludzi patrzących od strony klienta.

A ja odpowiem, bo z natury jestem dobra kobita;)
Mieszkam w małym mieścinie i to czego mi brakuje to porządnego sklepu
z narzędziami. I rękawiczki - ale nie pseudo - ogrodnicze wampirki, ale
takie po których doprowadzenie rąk do użytku nie trwa więcej niż 10-15
minut. Przez internet zdarza mi się do ogrodu kupować jeszcze rośliny
i przede wszystkim książki ogrodnicze. Nigdy nie kupowałam nasion, bo
akurat mam po drzodze z pracy dwa dość dobre sklepy z nimi. Jesienią
zastanawiałam się nad zakupem bulb, ale zeszło - w sumie dobrze, bo liczę
iż gość który tam nabył sporą ilość pochwali się na grupie wiosną co z tego
mu wyszło.
I maszynka do automatycznego, szybkiego i dobrego manicure by się przydała.
Opcja dla ogrodniczek:)

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

7. Data: 2006-01-30 19:04:22

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> I maszynka do automatycznego, szybkiego i dobrego manicure by się
przydała.
> Opcja dla ogrodniczek:)

Miękkie, podkreślam, miękkie podkładki pod kolana. Ostatnio widuję tylko
takie, które nadają się do zabijania much:(

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

8. Data: 2006-01-30 20:19:11

Od: "eddi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miękkie, podkreślam, miękkie podkładki pod kolana.

Witam,uzywam od 3 lat kupioną w OBI bardzo wygodną i lekką podkladkę pod
kolana wykonaną z mikroporowatej pianki gumowanej (cena ok.9zł).

z pozdrowieniami Eddi

9. Data: 2006-01-30 21:33:14

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,uzywam od 3 lat kupioną w OBI bardzo wygodną i lekką podkladkę pod
> kolana wykonaną z mikroporowatej pianki gumowanej (cena ok.9zł).

No nie, ja się przewrócę, a co się robi z tą podkładką, do czego ona
potrzebna ogrodnikowi ?
A cóż takiego robicie na kolanach że aż potrzeba podkładek ?!

Serdecznie Miłka

10. Data: 2006-01-30 21:39:31

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jan 2006 22:33:14 +0100, Miłka napisał(a):

> No nie, ja się przewrócę, a co się robi z tą podkładką, do czego ona
> potrzebna ogrodnikowi ?
> A cóż takiego robicie na kolanach że aż potrzeba podkładek ?!

Normalnie na kolanach się prosi Boga żeby rosło:)
Bosh, ależ zadajesz pytania:)

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

ide luli
Wątek bardziej rolniczy
zakup nasion z targowiska, a temperatura
cięcie drzewek
Huba !