Pytanie o potrzebne produkty do ogrodu

21. Data: 2006-02-01 19:39:41

Temat: Re: Pytanie o potrzebne produkty do ogrodu
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:drpupf$oed$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]

O tak! Grabki metalowe do zagrabiania na rabatkach posianych nasion.

> To dołożę jeszcze jedno - narzędzia, które można _powiesić_. Nie znoszę
> grzebania w stosi grabi, łopat, szpadli, prętów, grabi do liści itp., coby
> znaleźć to jedno jedyne narzędzie:)

Słusznie. Jakiś wieszak na motykę, szpadel, grabie, itp. Wszystko to leży w
stosiku poplątanych drągów. Przewraca się gdy oprzeć o ścianę :(.
pozdrawiam wiosennie
Anka

22. Data: 2006-02-01 19:53:50

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Feb 2006 20:39:41 +0100, Anna Kwiecińska napisał(a):

> O tak! Grabki metalowe do zagrabiania na rabatkach posianych nasion.

Miałam takie cudo po babci, małe zgrabne - no rewelacja. Niestety w zeszłym
sezonie dokonczyły żywota.
Plus jeszcze taka specjalna, ja wiem jak to nazwać?, półokragła łopatka do
wyrównywania rabat, ale solidna. Mam tez takie coś, ale niestety po drugim
użyciu poszło do spawania.

> Słusznie. Jakiś wieszak na motykę, szpadel, grabie, itp. Wszystko to leży w
> stosiku poplątanych drągów. Przewraca się gdy oprzeć o ścianę :(.
> pozdrawiam wiosennie

E, na to wystarczy kawałek dobrej deski i haczyki do kupienia w każdym
sklepie z żelastwem.

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

23. Data: 2006-02-01 20:19:48

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko w ogrodzie robi się na kolanach - sadzi, plewi, nawozi, zagrabia.

No to ja jakaś inna jestem. Ja te sprawy załatwiam w przykucu ;-)
Nawożę i zagrabiam w pozycji stojącej ;-)

Serdecznie Miłka

24. Data: 2006-02-01 20:39:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> No to ja jakaś inna jestem. Ja te sprawy załatwiam w przykucu ;-)
> Nawożę i zagrabiam w pozycji stojącej ;-)

Toż pisałam...klęczenie dla staruszek jest wskazanie, młódź potrafi kucająco
:-((((((((

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

25. Data: 2006-02-01 21:21:12

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Feb 2006 21:39:37 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> Toż pisałam...klęczenie dla staruszek jest wskazanie, młódź potrafi kucająco
> :-((((((((

Basiu to już???

Pozdrawiam
na klęczkach
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

26. Data: 2006-02-01 21:30:20

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basiu to już???
>
> Pozdrawiam
> na klęczkach
> Marta

"A bo ja wiem?"

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

27. Data: 2006-02-02 11:47:48

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Basiu to już???

Ha! Poczułam się młodo :)))

Krycha wieczniemłoda
Najpiękniejszą muzyką przed snem

28. Data: 2006-02-02 21:08:37

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):
[...]
> Nawożę i zagrabiam w pozycji stojącej ;-)

Ja też.
;-)
pozdr. Jerzy

29. Data: 2006-02-02 21:12:20

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kwiecińska napisał(a):
> Użytkownik "Maciej" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>

> Ja kupiłabym coś z branży ozdobnej - oryginalne, chłopskie amfory do ogrodu,
> wykonywane z gliny, /duże/ a zwłaszcza niedostępna na polskim rynku amfora
> ze ściętym bokiem, [...]

Są dostępne nawet w sieci.
pozdr. Jerzy

30. Data: 2006-02-03 16:34:39

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Są dostępne nawet w sieci.

Podaj adres!
Anka
> pozdr. Jerzy

ide luli
Wątek bardziej rolniczy
zakup nasion z targowiska, a temperatura
cięcie drzewek
Huba !