Pytanie o potrzebne produkty do ogrodu

31. Data: 2006-02-03 17:06:35

Temat: Re: Pytanie o potrzebne produkty do ogrodu
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kwiecińska napisał(a):
> Podaj adres!

Tu chyba widziałem:
http://www.arabeska.pl/
pozdr. Jerzy

32. Data: 2006-02-03 19:22:55

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości > I
jeszcze - nauka płynie z doświadczenia. Z 6-7 lat temu robiłam cosik w
> ogrodzie koło 1.XI, na kolanach, ziemia była mokra, zimna, ja w dżinsach,
> podkładkach mi się nie śniło, no i nabawiłam się stanów zapalnych. W
> starczym wieku podkładka to grunt! ;)

Podkładkę mam:-)
Ale jak można sobie pomarzyć:-)a ktoś pyta czego nam potrzeba.
Nie wiem czy kiedykolwiek do zrealizowania ,
chodzi o narzędzia (sekator,pazurki,gracka) z czujnikiem :-)
Naciskasz i odzywa się to to, tu jestem,tu jestem :-)
Ile razy dopiero po roku znajdujecie narzędzia albo w kompoście??

Pozdrawiam TeresaR

33. Data: 2006-02-03 19:29:02

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Naciskasz i odzywa się to to, tu jestem,tu jestem :-)
> Ile razy dopiero po roku znajdujecie narzędzia albo w kompoście??

No, pazurki po paru latach, a sekatora do dziś nie mam:( W sumie może jakiś
GPS albo cuś?

Pozdrawiam, Basia z wizją niszy rynkowej:)

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

34. Data: 2006-02-03 21:07:05

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Feb 2006 20:29:02 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> No, pazurki po paru latach, a sekatora do dziś nie mam:( W sumie może jakiś
> GPS albo cuś?
>
> Pozdrawiam, Basia z wizją niszy rynkowej:)

Ewa kiedyś proponowała, takie linki nurkowe, mocno po oczach bijące
kolorem.
Skoro pod wodą je widać...

Marta
z wizją rozbebeszenia małżonkowych szpejów
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

35. Data: 2006-02-03 21:25:20

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewa kiedyś proponowała, takie linki nurkowe (...)

Kiedyś były modne breloczki z małą baterią w środku które odpowiadały na
gwizd ...
Miałam taki tylko że mi zginął :-(

Serdecznie Miłka

36. Data: 2006-02-03 21:26:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Skoro pod wodą je widać...
>
> Marta
> z wizją rozbebeszenia małżonkowych szpejów

Hm, ja mam kolejną wizję...linka ciągnąca się 3 m za pazurkami? idę po
ogrodzie, ciągnę linkę, a chwasty się same zagrabiają?

Pozdrawiam w zamyśleniu, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

37. Data: 2006-02-03 22:06:54

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Hm, ja mam kolejną wizję...linka ciągnąca się 3 m za pazurkami? idę po
> ogrodzie, ciągnę linkę, a chwasty się same zagrabiają?

Ze sznurkiem trochę problem,
po pracy mogła by być z tego dobra pajęczyna ,
odplątuj to póżniej:-)

Pozdrawiam TeresaR dalej myśląca ,co by tu wymyśleć

38. Data: 2006-02-03 22:31:02

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> po pracy mogła by być z tego dobra pajęczyna ,
> odplątuj to póżniej:-)
>
> Pozdrawiam TeresaR dalej myśląca ,co by tu wymyśleć

Wiem. Urządzenie do _samoczynnego_ odłowu ślimaków :-)))))

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

39. Data: 2006-02-03 22:50:50

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem. Urządzenie do _samoczynnego_ odłowu ślimaków :-)))))

> Tą robote pozostawiam żabom :-)

Pozdrawiam TeresaR

40. Data: 2006-02-03 23:17:18

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ds0k8u$ejq$1@nemesis.news.tpi.pl Teresa
<t...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> po pracy mogła by być z tego dobra pajęczyna ,
> odplątuj to póżniej:-)
>
> Pozdrawiam TeresaR dalej myśląca ,co by tu wymyśleć

Hejka. Może już nic nie wymyślać, tylko ciąć posty jak Bóg przykazał.
Pozdrawiam porządkowo Ja...cki

ide luli
Wątek bardziej rolniczy
zakup nasion z targowiska, a temperatura
cięcie drzewek
Huba !