Re: Pytanie o tusz do rzęs

From: "aga_malutka" <a...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Pytanie o tusz do rzęs
Date: Mon, 11 Nov 2002 20:48:16 +0000 (UTC)

mnikaaa <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam :-)
>
> Przymierzam się do kupna tuszu do rzęs, przejrzałam już ranking na
> www.wizaz.pl i znalazłam tam chyba coś dla siebie. Waham się między: Max
> Factor, Dramatic Look - 2000 Calorie a L'Oreal, Volumissime x 4.

tusze l'oreala uważam za b.kiepskie. max factor jest ok. a może lepiej
odłożyć trochę kasy i kupić jakiś naprawdę dobry tusz, np. lancome'a a lbo
shiseido?

> Ps. I jeszcze jedno pytanie związane z tematem: na jak długo starczają Wam
> mascary do rzęs. Bo na wizazu czytałam, że taki tusz skończy się po trzech
> miesiącach. Jestem trochę zszkowana, bo ja mojego poprzedniego tuszu
> uzywałam przez ponad rok, a wyrzuciłam go dlatego, że termin wazności się
> zbliżał. A malowałam się nim średnio 4 razy na tydzień.

maluję się codziennie, mam chyba 5 tuszy. jeszcze mi się nie zdarzyło w
życiu zużyć mascary do końca:) własnie ostatnio wyrzuciłam definicils
lancome, uświadomiwszy sobie, że mam go dwa lata:) nie zgęstnial ani się nie
osypywał.