Pytanie o wode !!!

21. Data: 2006-08-23 04:51:19

Temat: Re: Pytanie o wode !!!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@p...onet.pl> wrote in message
news:1156304950.455390.278350@i3g2000cwc.googlegroup
s.com...

Panslavista napisał(a):
> <N...@p...fm> wrote in message
s.com...

> Faktycznie filtr jest ok, to metoda na dluzsza mete. Ale do kiedy go
> nie uświadczysz u siebie w domu radze pić coś co jest sprawdzone i
> polecane. Z wodami jest różnie, lepiej nie kombinowac. Moja
> propozycja to Zywiec. Jedna z niewielu wod, do których mam zaufanie.

no dokładnie tak. zrób tak : do picia na surowo woda z butelki a do
gotowania mozesz
mieć tą filtrowaną z kranu

> Filtr można w ciągu jednego dnia samemu zamontować.

jeszcze zależy jaki ;)

Domowy, RO.

22. Data: 2006-08-23 06:50:58

Od: "Al-Mir" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak dobra i sprawdzona to co sie przejmujesz, reklamuj :)
>
> pozdrawiam
>
> Monika

Niby tak ,ale wiesz jacy potrafia byc ludziska :) zaraz powiedza ze mam
udzialy w firmie ,albo ze jestem przedstawicielem albo jescze inne brednie,

Na forum jest kupe takich przypadkow, niedawno szukalem zmywarki i
przegladalem szeroko forum , az natknalem sie na wypowiedzi jakis ludzikow
ktorzy gosciowi wrecz wmowili ze pracuje dla Amici. - po co mi to :) -
czasem chcac pomoc mozna zostac potraktowanym z buta :)

JAk ktos chce dane dobrej sprawdzonej firmy zajmujacej sie od 9 lat szeroko
uzdatnianiem wody (i nie tylko Osmozą ale rowniez zmiekczanie ,
odzelazianie - centralne instalacje na caly dom ) to prosze info na priva:
a...@p...onet.pl

pozdrawiam
Mirek

23. Data: 2006-08-23 13:47:28

Od: N...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> no dokładnie tak. zrób tak : do picia na surowo woda z butelki a do
> gotowania mozesz
> mieć tą filtrowaną z kranu

To chyba najlepsze wyjscie. Inwestować tylko w butelkowana sie
kopletnie nie oplaca, ale zaloz sobie filrt do zwyklego uzytku, a woda
butelkowana kupuj do spozycia. Wedlug mnie to dobre rozwiazanie.

24. Data: 2006-08-23 13:54:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<N...@p...fm> wrote in message
ps.com...

Panslavista napisał(a):

> no dokładnie tak. zrób tak : do picia na surowo woda z butelki a do
> gotowania mozesz
> mieć tą filtrowaną z kranu

Tego ja nigdy bym nie napisał!!!

To pisał przedpiśca.

Ja mam wystarczającą wiedzę, aby AŻ takich głupot nie pisać - mam
filtr RO - oraz logikę.
Woda jest smaczniejsza z jonami niektórych pierwiastków i wtedy
wystarcza mineralizator jaki jest na wyjściu każdego filtra. Ale wszystkie
mikroelementy dostarcza dobrze skomponowane jedzenie, ewentualnie sól
kamienna czy w ostateczności morska.
Dla niektórych jonów trzeba byłoby wypić pół tony wody mineralnej -
niszcząc nerki innymi solami, niektórych pierwiastków wcale w wodzie nie ma,
choćby selen - bardzo ważny dla organizmu.

25. Data: 2006-08-23 14:15:59

Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dla niektórych jonów trzeba byłoby wypić pół tony wody mineralnej -
> niszcząc nerki innymi solami,

ee nie dzieki, wole wypić litr i mieć nerki :P

26. Data: 2006-08-23 15:46:40

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Al-Mir napisał(a):
[...]
> JAk ktos chce dane dobrej sprawdzonej firmy[...] to prosze info na priva:
[...]

Dobrze cię wyszkolili.
;-)
pozdr. Jerzy

27. Data: 2006-08-23 18:32:02

Od: TMK <t...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Filtr RO pod zlewozmywak - znajdziesz wiele ogloszen w necie.

Może zastanów się co piszesz? Wode z RO można najlepiej porównać z wodą
destylowaną ze stacji benzynowej, krótko mówiąc nieprzydatna do picia.
_Normalna_ woda zawiera mikroelementy które RO wyłapuje i tak naprawdę
nadaje się do żelazka, kwiatków (jest miękka + nawozy oczywiście) etc.

Jakimś kompromisem jest zakup RO wraz z mineralizatorem, ale
mineralizatory które naprawdę uzdatniają wodę kosztują dosyć dużo. Można
także mieszać kranówkę z RO, ale IMO powoli traci się sens zakupu filtra
:)

--
Pozdrawiam, TMK
mail: t...@e...pl

28. Data: 2006-08-23 18:39:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TMK" <t...@e...pl> wrote in message

> [...]
> mineralizatory które naprawdę uzdatniają wodę kosztują dosyć dużo. Można
> także mieszać kranówkę z RO, ale IMO powoli traci się sens zakupu filtra

Pleciesz bzdety.

29. Data: 2006-08-23 23:20:03

Od: "Mielcarz" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idąc tropem filtrów zapytałem parę znajomych osób które takie
urządzenie posiadały lub posiadają. Ponieważ piszecie o filtrach
wyraźnie na plus, napiszę o wątpliwościach wynikających z tych
rozmów:
- "trzeba wymieniac często wkładkę, a ja sama nie potrafię. Jak
się zapytałąm dlaczego jest to o wiele częściej niż mówił
sprzedawca i jest napisane w instrukcji to mi odpowiedziano że mam
złą wodę"

- "miałem kiedyś ale niesmaczna teraz kupuję w butlach"

- " ta woda z filtra ledwo cieknie, trzeba pół godziny zbierać na
herbatę dla 4 osób" (tego akurat byłem świadkiem, ciekła cienkim
strumyczkiem z kraniku z filtrowaną wodą)

Natomiast dowiedziałem się że ktoś używa filtra żeby zmiękczać
wodę do pralki, podobno lepiej się pierze itd (nie znam się).

30. Data: 2006-08-24 00:44:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mielcarz" <j...@i...pl> wrote in message
ps.com...

[...]

Śmieszne - filtr - filtrowi nie równy.

Standardowy filtr pod zlewozmywak na zbiornik w którym mieści się około
10 litrów pod ciśnieniem (ważne - wodę ma się, mimo przerwy w dostawach z
wodociągów) wydajność filtra jest rzędu 35 - 50 litrów na dobę w zależności
od ciśnienia (można więcej stosując inne membrany).
Filtry składowe - mechaniczne, węglowe są zazwyczaj w naczyniach 10
calowych, po tym można rozpoznać je od "pizdryków" montowanych na wylewce,
czy różnego rodzaju bzbankach czy butelkach.
Można, stosując inne zestawy, osiągnąć dobową wydajność rzędu 100 litrów
oraz zastosować 50 litrowy zbiornik (mieści się doskonale w narożniku szafek
kuchennych).
A tutaj instalacja, którą średnio rozgarniety Polak ze średnim
wykształceniem potrafi sam wykonać.
http://www.escape.com.pl/filtry_ro/filtry_ro.html

obudowa do okapu
Sokownik do nalewek?