Pytanie o wrocławskie Lidle

11. Data: 2009-02-23 17:22:03

Temat: Re: Pytanie o wrocławskie Lidle
Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Ja logiczna jestem do bólu.

To, ze miedzy sieciami sa roznice jest tak oczywiste, ze nie wiem gdzie ta
twoja logika jesli tak zinterpretowalas moje zdanie.

Protz

12. Data: 2009-02-23 17:23:00

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Od Biedronek i takich tam.

e tam?

Protz

13. Data: 2009-02-23 17:23:22

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> No i wreszcie sensowna siec.

Zaopatrujesz sie w Lidlu w podstawowe produkty?

Protz

14. Data: 2009-02-23 21:32:10

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I to nie tylko w Polsce.. Zagraniczne Lidle nie różnią się od Polskich..

Różnią, i to znacznie. Pewnie zależy od kraju. Ale się różnią.

Ania

15. Data: 2009-02-23 22:17:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Feb 2009 18:23:22 +0100, Protz napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Zaopatrujesz sie w Lidlu w podstawowe produkty?
>
> Protz

Kupuję tam: ryż dla moich piesków, masło i śmetanę oraz serki Pilos,
pomidory rzymskie, orzechy włoskie, papier toaletowy maxi, ściereczki
wszelkie jednorazowe i wielorazowe, środki do zmywarki i do prania, cukier,
pieczywo okazjonalnie - tu raczej tylko bułki kajzerki i z ziarnami,
smaczne ciasto drożdżowe kiedy akurat nie piekę, pomarańcze, czekoladę i
inne słodycze, Advocaat - do polewania lodów uwielbiam... i parę innych
rzeczy, różnie.
Mięsa tam raczej nie kupuję, bo mam swój sklep - jedyny i ten sam od lat u
moich znajomych.

16. Data: 2009-02-24 06:57:24

Od: Mateusz Piąty <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W innych miastach Lidle różnią się od siebie zaopatrzeniem. Może to wynika
z ich róznych wielkości.

17. Data: 2009-02-24 07:23:19

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:

> Różnią, i to znacznie. Pewnie zależy od kraju. Ale się różnią.
>
> Ania

Np. w Holandii to różnica jest tylko w cenach (w przypadku wielu
artykułów w Polsce wyższych)..
Ale prawdę mówiąc poza Holandią nie robiłem zakupów w zagranicznych
sklepach Lidla..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

18. Data: 2009-02-24 20:25:29

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 07:23, jadrys <i...@w...pl> wrote:

> Np. w Holandii to różnica jest tylko w cenach (w przypadku wielu
> artykułów w Polsce wyższych)..

W Irlandii mniej więcej 60 % towarów jest takich, jak w Polsce. Więcej
niż połowa asortymentu, ale mniej niż 3/4. Różni się nie tylko część
spożywcza, ale i przemysłowa.

Ania

19. Data: 2009-02-24 21:45:57

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Czy poszczególne wrocławskie Lidle różnią się od siebie znacząco
wielkością
> asortymentu? Jeżeli tak, to w którym jest najwięcej różnych towarów?

Zwiedziłam trzy we Wrocławiu: na Nowym Dworze, na Braniborskiej i na
Obornickiej i jeden koło Zielonej Góry. Nie widziałam większej różnicy.

20. Data: 2009-02-24 21:49:06

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

lemonka<...@a...com>

> [...]
> >
> Zwiedziłam trzy we Wrocławiu: na Nowym Dworze, na Braniborskiej i na
> Obornickiej i jeden koło Zielonej Góry. Nie widziałam większej

Dzięki. O taką informację mi chodziło.

Ale żeby się jeszcze nie do końca poddać - może ktoś się orientuje, czy
wrocławskie różnią się między sobą wielkością?
Czy jest jakiś największy?

Saulo

TAKŻE W KUCHNI !!!
BARANINA