Pytanie o wrocławskie Lidle

21. Data: 2009-02-24 23:19:25

Temat: Re: Pytanie o wrocławskie Lidle
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości
news:go1q0b$nf8$1@news.onet.pl...
> lemonka<...@a...com>

> Dzięki. O taką informację mi chodziło.
>
> Ale żeby się jeszcze nie do końca poddać - może ktoś się orientuje,
czy
> wrocławskie różnią się między sobą wielkością?
> Czy jest jakiś największy?

"Na oko" są takie same, nawet układ feng shui mają taki sam, różnica
jest taka, że na Obornickiej i Braniborskiej wchodzisz OIDP z lewej
strony a na Chociebuskiej z prawej. Być może ten na Chociebuskiej jest
nieco większy niż pozostałe, ale może to być indywidualne wrażenie, bo
tam zazwyczaj wchodzę już ciężko wyczerpana, więc i "zakupować" mi się
nie chce.
Mogę ci co najwyżej doradzić, żebyś sobie je znalazł na google map i
zmierzył powierzchnię, ale pewnie ci się nie będzie chciało :)

22. Data: 2009-02-25 09:08:01

Od: Baro <d...@p...ru> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Feb 2009 21:32:10 +0000 (UTC), czeremcha napisał(a):

> Różnią, i to znacznie. Pewnie zależy od kraju. Ale się różnią.
>
> Ania

W Hiszpanii cały czas zaopatruję się w LIDL-u i asortyment oceniam na
zgodny w 40% z naszym. Co szczególnie mnie cieszy, mają tutaj serki
wiejskie (cena paskarska, ponad 1EUR za opakowanie) i jedne z niewielu w
Hiszpanii wypijalnych piw, czyli import z Niemiec.

Poza tym masa wędlin typowoych dla tego rejonu Europy, większy wybór win,
oliwy i innych kupowianych przez miejscowych produktów.

Ceny bardzo akceptowalne, przynajmniej jak na Hiszpanię.

23. Data: 2009-02-25 09:21:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baro" napisał:

> W Hiszpanii cały czas zaopatrujý siý w

A co to jest to, o: charset="iso-8859-16" ???

--
Pozdrawiam - Aicha

24. Data: 2009-02-25 09:32:38

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 10:21, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> A co to jest to, o: charset="iso-8859-16" ???
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Ta ciekawość wyprowadziła Adame i Ewe z ogrodu Eden...

25. Data: 2009-02-25 22:10:42

Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mięsa tam raczej nie kupuję, bo mam swój sklep - jedyny i ten sam od lat u
> moich znajomych.
Masz sklep czy też głupiaś i nie wiesz co piszesz ??

26. Data: 2009-02-25 22:18:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jim-bim-ber" napisał:

> Masz sklep czy też głupiaś i nie wiesz co piszesz ??

Ikselka była nauczycielką. Wiesz, z czego się robi salami? :D

--
Pozdrawiam - Aicha

27. Data: 2009-02-25 22:44:27

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 23:10, "Jim-bim-ber" <s...@d...pl> wrote:

> Masz sklep czy też głupiaś i nie wiesz co piszesz ??

Wiem, co piszę: mam też swój bank i swój kościół, także swoja
fryzjerkę, dentystę i lekarza ogólnego, swojego adwokata i swoje
miejsce do parkowania.
Głupi, kto nie rozumie.

28. Data: 2009-02-25 22:48:44

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 23:18, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Ikselka była nauczycielką. Wiesz, z czego się robi salami? :D

Trwały uraz do nauczycieli. Syndromiczne u miernych uczniów.

29. Data: 2009-02-25 22:51:41

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 23:44, i...@g...pl wrote:

> Wiem, co piszę: mam też swój bank i swój kościół, także swoja
> fryzjerkę, dentystę i lekarza ogólnego, swojego adwokata i swoje
> miejsce do parkowania.
> Głupi, kto nie rozumie.

...że"swój" to nie zawsze to samo, co "własny". Cóż, kiedy się jest
surowcem na salami, to nie musi się wiedzieć wszystkiego, w
odróżnieniu od byłych nauczycieli. Swój człowiek zawsze zrozumie, o co
drugiemu chodzi.

30. Data: 2009-02-25 22:56:46

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 23:48, i...@g...pl wrote:

> Trwały uraz do nauczycieli. Syndromiczne u miernych uczniów.

Hm, celna diagnoza - on to ma po tatusiu.

TAKŻE W KUCHNI !!!
BARANINA
Golonka
KOLACYJKA