Pytanie o wrocławskie Lidle

41. Data: 2009-02-26 19:00:42

Temat: Re: Pytanie o wrocławskie Lidle
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 19:54, "lemonka" <a...@a...com> wrote:
> {ciach}
>
> Facet, że też ci się chce...

Nawet nie wiesz jak mi przykro to mówić, ale to ścierwo - po tatusiu...

42. Data: 2009-02-26 20:26:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2009 19:46:28 +0100, Jim-bim-ber napisał(a):

> Jeszcze ci nie ubliżyłem więc czemu...

Re: Pytanie o wrocławskie Lidle Jim-bim-ber <s...@d...pl> 2009-02-26
08:40:00
"Głupiaś babo bo o to samo czepiłaś się parę postów wyżej. Ty jesteś cacy
tylko my (reszta świata) to kompletni idioci i ignoranci. Pomyśl następnym
razem, zanim dasz się na debilizmie złapać kolejny raz. "

> Nastawienie Bluzgacza do twojej osoby już mnie nie dziwi oślico

Dupas.

I ogólnie: sam sobie wartościujesz, kiedy ubliżasz, a kiedy nie - sam sobie
wytłumacz, żeś jednak nie osioł. Po mojemu - osioł osłów.

43. Data: 2009-02-26 20:32:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> Gonisz w piętkę. Nie nadążam :->

Zainstaluj sobie Windows 7 :>
Pytałam kogo masz na myśli pisząc o miernym uczniu - mnie czy
JimBomBera, a Ty coś pierdolisz bez ładu i składu w odpowiedzi.

--
Pozdrawiam - Aicha

44. Data: 2009-02-27 02:15:47

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lut, 21:32, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> [...]
> Pytałam kogo masz na myśli pisząc o miernym uczniu - mnie czy
> JimBomBera, a Ty coś pierdolisz bez ładu i składu w odpowiedzi.

Ona wie kim ten dupek Bimbrochłon jest. Ciekawość potrafi demaskować.
A to odłamek hołoty, która mnie przez całe życie niszczyła, taki
rodzaj pasożydów...

45. Data: 2009-02-27 07:14:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Ona wie kim ten dupek Bimbrochłon jest. Ciekawość potrafi
> demaskować.

Sam pisałeś, do czego prowadzi ciekawość :> Ja z nikim nie walczę w
imię "idei", więc nie muszę demaskować "wrogów". A obiekt, z którym
"walczę" jest znany i zlokalizowany - bo tym zajmuje się komornik,
tylko mnie weny brak, żeby mu na grobie ziemię udeptać.
A odpowiedź na jedno moje pytanie nie jest zdaje się zadaniem
przerastającym intelektualnie Twoją drugą "najmojszą" ;) No chyba, że
jest, to nie mam więcej pytań.

--
Pozdrawiam - Aicha

46. Data: 2009-02-27 08:46:42

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lut, 08:14, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> [...]
> A odpowiedź na jedno moje pytanie nie jest zdaje się zadaniem
> przerastającym intelektualnie Twoją drugą "najmojszą" ;) No chyba, że

Trzeba chcieć odpowiadać, a ja też tak naprawdę nie wiem, czy jest
najmojsza... ;-)))
Miło mi się z Wami obiema pisze, tylko ona bierze zbyt personalnie do
siebie to, co rzucam na pożarcie na arenę...
Skutek widzisz.

47. Data: 2009-02-28 18:26:27

Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Typowy osioł.