Re: Pytanie techniczne dot. jajecznicy

101. Data: 2012-03-02 13:26:39

Temat: Re: Pytanie techniczne dot. jajecznicy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Mar 2012 01:56:16 +0100, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> A tak mi sie jeszcze przypomnialo.
> Z telewizora.
> Rozbeltaj jajko z sola i z odrobina mleka. Wez kromke chleba, wytnij w
> srodku dziurke kieliszkiem. Kromke na patelnie, do dziurki jajko i smazyc.
> Jajko ladnie sie rozleje po kromce i super sniadanko wyjdzie.

Moja mama robiła inny smakołyk: namaczała kromki bułki w rozbełtanym jajku
z solą, panierowała w bułce tartej albo mące i smażyła. Podobno lepsza jest
taka panierka z pokruszonej drobniutko macy.
--

XL

102. Data: 2012-03-02 14:28:35

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-03-02 14:26, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Moja mama robiła inny smakołyk: namaczała kromki bułki w rozbełtanym jajku
> z solą, panierowała w bułce tartej albo mące i smażyła. Podobno lepsza jest
> taka panierka z pokruszonej drobniutko macy.

Chałka (alko maślana buła) w jajku z mlekiem, potem na patelnię, dodać
masło, po zdjęciu posypać cynamonem.

Qra

103. Data: 2012-03-02 14:39:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 02 Mar 2012 15:28:35 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-03-02 14:26, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Chałka (alko maślana buła) w jajku z mlekiem, potem na patelnię, dodać
> masło, po zdjęciu posypać cynamonem.

Musi dobre być.

--

XL

104. Data: 2012-03-02 15:37:33

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-02 14:26, Ikselka pisze:

> Moja mama robiła inny smakołyk: namaczała kromki bułki w rozbełtanym jajku
> z solą, panierowała w bułce tartej albo mące i smażyła. Podobno lepsza jest
> taka panierka z pokruszonej drobniutko macy.

Moje dziecko namiętnie jada takie grzanki - chleb namoczony z obu stron
w rozbełtanym lekko osolonym jaju i usmażony na patelni.
Bez cukru.

Ewa

105. Data: 2012-03-02 15:37:50

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 14:26, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Moja mama robiła inny smakołyk: namaczała kromki bułki w rozbełtanym jajku
> z solą, panierowała w bułce tartej albo mące i smażyła.

Nie oglądałaś "Sprawy Kramerów"?

Wprawa w robieniu francuskich tostów była miarą ojcowskiego
zaangażowania w opiekę nad dzieckiem...

Najpierw nie umiał - potem się nauczył...

Ania

106. Data: 2012-03-02 15:38:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-02 16:37, medea pisze:

> Moje dziecko namiętnie jada takie grzanki - chleb namoczony z obu
> stron w rozbełtanym lekko osolonym jaju i usmażony na patelni.
> Bez cukru.

I bez panierki oczywiście. Chleb panierowany w bułce lub mące? He he.

Ewa

107. Data: 2012-03-02 15:40:19

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 16:37, czeremcha <1...@g...com> wrote:

> Najpierw nie umiał - potem się nauczył...

http://www.youtube.com/watch?v=pmyfOquda-M

Ania

108. Data: 2012-03-02 16:02:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 02 Mar 2012 16:38:43 +0100, medea napisał(a):

> I bez panierki oczywiście. Chleb panierowany w bułce lub mące? He he.

Dlaczego nie? - panierka taka ma znaczenie, bowiem nadaje chrupkości i
zatrzymuje wilgoć jajka wewnątrz.

--

XL

109. Data: 2012-03-02 18:15:17

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.03.2012 16:37, medea pisze:

> Moje dziecko namiętnie jada takie grzanki - chleb namoczony z obu stron
> w rozbełtanym lekko osolonym jaju i usmażony na patelni.
> Bez cukru.
>
> Ewa

Też takie francuskie tosty dzieciom czasem robię :D

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

110. Data: 2012-03-08 20:38:16

Od: KRZYZAK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> srodku dziurke kieliszkiem. Kromke na patelnie, do dziurki jajko i smazyc.
> Jajko ladnie sie rozleje po kromce i super sniadanko wyjdzie.

Zaraz, zaraz, tylko dlaczego ten facet mial byc lysy? ;>>
Dziury w kromce robi sie do jajka sadzonego w chlebie - bez beltania,
zoltko ma byc prawie nie sciete.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

La Puebla
[GWK] Kasza gryczana niepalona [crosspost]
starość
Lepszy u siebie skrawek lada jaki...
Pomysł na...