Pytanie z natury obrzydliwych

1. Data: 2003-04-02 14:23:41

Temat: Pytanie z natury obrzydliwych
Od: "Marek Onanista" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie mam pytanie do specjalitow. Czy jesli kobieta bedzie uprawiala ze mna
sex tzw. 'francuski' i bedzie ssala mojego czlonka bez prezerwatywy to czy
jesli ona jest np. nosicielem jakiegos wirusa czy mezczyzna moze sie od tego
zarazic?

Marek
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2003-04-02 14:37:16

Temat: Re: Pytanie z natury obrzydliwych
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <0...@p...pl> Marek Onanista napisał(a):
> [...]
> jesli ona jest np. nosicielem jakiegos wirusa czy mezczyzna moze sie od tego

Tak.
--
Samotnik
Rejs w długi weekend majowy w Chorwacji - www.zagle.org.pl - sprawdź!

3. Data: 2003-04-02 14:38:28

Od: "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tzn. z natury obrzydliwi pytają?

;)

Rafalski

4. Data: 2003-04-02 17:02:25

Od: "Świder" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Onanista" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Marek
> -- jak twoja kobieta ma w gardle rzezaczke - to mozna sie zarazic. udanego
wieczoru:>>>
uwazaj

5. Data: 2003-04-02 18:21:48

Od: "xris" <x...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org>
napisał w wiadomości
.

> Tak.

tak, zwłaszcza wirusem grypy ;-)

Pozdrawiam,
xris

6. Data: 2003-04-02 23:00:08

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Apr 2003, Marek Onanista wrote:

> jesli ona jest np. nosicielem jakiegos wirusa czy mezczyzna moze sie od tego
> zarazic?

np. wirusa grypy?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

7. Data: 2003-04-02 23:39:28

Od: "Janek K" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Onanista" <o...@g...pl> wrote in message
> [...]
> jesli ona jest np. nosicielem jakiegos wirusa czy mezczyzna moze sie od

Witaam!!
Tak - dlatego prostytutki w Amsterdamie (zgodnie z lokalnym ustawodawstwem
odnosnie swego zawodu) zakladaja klientom prezerwatywy.
Czym mozna sie zarazic:
- wirus grypy jest z gatunku oczywistych, ale wiekszych szkod w tamtych
rewirach raczej Ci nie wyrzadzi;
- wirus HIV - zdarzaja sie przypadki zakazenia ta droga;
- wirus opryszczki - tym zarazic sie w ten sposob jest (wbrew pozorom) dosc
latwo, jeszcze latwiej zostac nosicielem i przekazywac dalej prezenty;);
- rzezaczka i kila - obie bakterie moga wystepowac w jamie ustnej w
postaciach zakaznych.
Co do innych swinstw (chlamydie itp.), pamiec mnie zawodzi.
Moja osobista rada: jesli nie jestes Jej pewien - nie rob tego. Lepiej sobie
poogladac mecz w telewizji, nawet polskiej druzyny ;). Przynajmniej nie
bedziesz czul tej niepewnosci, ogladajac sie co dzien pod prysznicem.

Pozdrawiam,

Janek K

pilne !!!
naproxen