Pytanie z prawa budowlanego

1. Data: 2006-09-11 12:50:54

Temat: Pytanie z prawa budowlanego
Od: "dinsley" <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Co oznacza zapis w planie zagospodarowania przestrzennego działek:
przeznaczenie: pod bud. jednorodzinne, pow. zabudowy 50 %, wys. 1,5
kondygnacji.Ciekawi mnie w szczególności zapis 1,5 kondygnacji - ile to jest
w praktyce?

pzdr. dinsley

2. Data: 2006-09-11 13:32:52

Temat: Re: Pytanie z prawa budowlanego
Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dinsley" <d...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeznaczenie: pod bud. jednorodzinne, pow. zabudowy 50 %, wys. 1,5
> kondygnacji.Ciekawi mnie w szczególności zapis 1,5 kondygnacji - ile to

Parter + poddasze

3. Data: 2006-09-11 16:01:24

Od: "akkufelek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam 1,5 to parter i poddasze użytkowe.
Druga uwaga to powierzchnia zabudowy działki 50% budynków 50% zieleni.
Budownictwo jednorodzinne znaczy też "bez usług"

4. Data: 2006-09-12 09:42:06

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 11 Sep 2006 14:50:54 +0200, na pl.rec.dom, dinsley napisał(a):

> [...]
> przeznaczenie: pod bud. jednorodzinne, pow. zabudowy 50 %, wys. 1,5
> kondygnacji.Ciekawi mnie w szczególności zapis 1,5 kondygnacji - ile to jest

pow. 50% zabudowy jakiej? musialoby cos jeszcze w planie z.p. tego terenu

1,5 kondygnacji - znaczy dom parterowy z poddaszem, niekoniecznie uzytkowym
- rowniez musialobyc cos jeszcze w planie

Najwaznejsza jest informacja ze jest pod budownictwo jednorodzinne czyli
tylko i wylacznie mieszkaniowka.

[wroc] oddam rolety pionowe
lodówka daewoo
Wanna z prysznicem - jaka?