Pytanko do Jacka?????

1. Data: 2004-01-26 13:42:07

Temat: Pytanko do Jacka?????
Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do Jacka lub Jacków,
bo już straciłam "wątek"
Więc pytanie brzmi:
Czy :
Jacekb
JacekBe
Jacek i
Jacek/b...
to jedna i ta sama osoba,
czy 4 różne a może 2 różne czy ...:-))) sama nie wiem!
Proszę o wyjaśnienie, gdyż niestety można się pogubić
w tych Jackach !!! :-))
Edyta
PS. Może ktoś inny mi wyjaśni :-)))

1. Data: 2004-01-26 13:48:40

Temat: Re: Pytanko do Jacka?????
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl>

> Mam pytanie do Jacka lub Jacków,
> bo już straciłam "wątek"
> Więc pytanie brzmi:
> Czy :
> Jacekb
> JacekBe
> Jacek i
> Jacek/b...
> to jedna i ta sama osoba,
> czy 4 różne a może 2 różne czy ...:-))) sama nie wiem!
> Proszę o wyjaśnienie, gdyż niestety można się pogubić
> w tych Jackach !!! :-))
> Edyta
> PS. Może ktoś inny mi wyjaśni :-)))

Jest tylko jeden bezimienny...
http://www.bezimienny.prv.pl/
z Zawiercia Hehe
\|/ re:

1. Data: 2004-01-26 13:52:08

Od: "jacek/b" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie do Jacka lub Jacków,
> bo już straciłam "wątek"
> Więc pytanie brzmi:
> Czy :
> Jacekb
> JacekBe
> Jacek i
> Jacek/b...
> to jedna i ta sama osoba,
> czy 4 różne a może 2 różne czy ...:-))) sama nie wiem!
> Proszę o wyjaśnienie, gdyż niestety można się pogubić
> w tych Jackach !!! :-))
> Edyta
> PS. Może ktoś inny mi wyjaśni :-)))

hmmmm wyjaśniałem to już 1000 razy, ostatnio ze 3 dni temu

jacki ze wszelkimi opcjami b. to jedna osoba - ze wzgl. na dużą liczbę
jacków nigdy nie podpisuję się samym jackiem.

a więc mamy jacków z kropkami, ukośnikami w różnym miejscu - śrrednio
zmieniają się co dwa tygodnie. - spowodowanej jest to tym, że nie chcę aby
mnie maszynka podliczała - na moją wielokrotną prośbę osoby inwigilujące
pozostają głuche, a więc skoro tak - to ja też się pobawię ich
statystykami - będzie w statystykach jacków od cholery i trochę dopoki to
się ne zminie.

teraz jest chyba jacek/b o ile się nie mylę

1. Data: 2004-01-26 13:52:59

Od: "jacek/b" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jest tylko jeden bezimienny...

ale za to robali jest więcej niż wszystkich ludzi na świecie.... he he

1. Data: 2004-01-26 13:54:18

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Jeżeli jest jeden tak jak mówisz
to po czorta używa aż 4 nicków?
dla ogłupiania grupowiczów czy w innym celu?
Bez sensu!
Edyta

1. Data: 2004-01-26 13:58:56

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek/b" <d...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> się ne zminie.
>
> teraz jest chyba jacek/b o ile się nie mylę

Chce ci się to wszystko robić dla głupiej statystyki?
Co ci szkodzi, ze "Cię" liczą na PSP czy googlach?
Czy to ma jakieś znaczenie?
Edyta

1. Data: 2004-01-26 14:05:44

Od: "jacek/b" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chce ci się to wszystko robić dla głupiej statystyki?

ale co to za robota - kwestia dosłownie 5 sekund - kwestia przestawienia
jednej kropki.

> Co ci szkodzi, ze "Cię" liczą na PSP czy googlach?

na goglach mi nie przeszkadza, ale podliczanie ile razy kto zaklął,
uśmiechnął się, liczenie wskaźników pesymizmu, optymizmu, ziewania, i czegoś
tam jeszcze jest niedopuszczalne

> Czy to ma jakieś znaczenie?

ma wielkie - odbiera poczucie swobody i w tym temacie jestem nie do
przegadania - to było już wałkowane 100 razy i na prawdę chyba zrobię
wreszcie stronkę wyjaśniającą tę sprawę, i najwyżej dam link i sprawa będzie
załatwiona, a nie będę musiał pisać tego samego w kółko!

Może to komuś nie przeszkadzać, ale mnie przeszkadza i mam prawo do tego i
mam prawo walczyć o swoje i już :)

1. Data: 2004-01-26 14:15:04

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na goglach mi nie przeszkadza, ale podliczanie ile razy kto zaklął,
> uśmiechnął się, liczenie wskaźników pesymizmu, optymizmu, ziewania, i
czegoś
> tam jeszcze jest niedopuszczalne

Znaczy się nie chcesz być statystycznym Polakiem ? :)

Pzdr.
P.D.
ultra-kozak-indywidualista nie cham

1. Data: 2004-01-26 14:18:30

Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Jan 2004 14:54:18 +0100, Edyta wrote in
<bv3649$kd8$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> Jeżeli jest jeden tak jak mówisz
> to po czorta używa aż 4 nicków?
> dla ogłupiania grupowiczów czy w innym celu?

Czy w innym celu.

> Bez sensu!

A ja moge mieć pytanie?
Czy te wykrzykniki na końcu niemal każdej Twojej wypowiedzi maja nam
uzmysłowić wagę słów Twoich?
A pozwolisz nam ocenić czy są ważkie, czy nie?

Ten przyobiecany Evie temat się już szykuje?

--
_______________________________________
| Paweł Zioło http://fotozielsko.prv.pl |

1. Data: 2004-01-26 14:22:11

Od: "jacek/b" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> Znaczy się nie chcesz być statystycznym Polakiem ? :)
>
> Pzdr.
> P.D.

no właśnie statystycznym - czyli: wypijającym 11,5 litra spirytu rocznie,
myjącym zęby średnio raz na tydzień, nie myjącym rąk po wyjściu z WC,
czytającym średnio 3/4 książki rocznie, odwiedzającym 1 raz w życiu teatr i
ciupciającym 1 raz w miesiącu - nie, takim statystycznym Kowalskim nie chcę
być :) - może ktoś chce, ale ja nie :)

Zagadka...
de Mello dla eTaTka
Szacunek