Re: Pytanko do szanownych Pań o bieliznę.

From: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Pytanko do szanownych Pań o bieliznę.
Date: Wed, 17 Dec 2003 08:33:05 +0100
Sender: w...@p...onet.pl@213.17.252.218

kiedyś ten oto 'pisarz' o nazwie " ZARK" sprodukowal za pomoca
wlasnych dloni :
> Witam wszystkich bardzo serdecznie,
> Jeszcze pytanie uzupełniające: jakie parametry (wymiary) należy spisać
> ukradkiem z bielizny używanej przez rzeczoną kobietę, aby mieć
> PEWNOŚĆ, że prezent nie będzie pretekstem do zupełnie zbędnych pytań
> typu: - A dla kogo tak naprawdę kupiłeś te galoty? Dla kaszalota?
> Pytania tego typu z pewnością nie scementują żadnego związku...

Na biustonoszu powinienes spisac taki rozmiar z cyferkami i literkami
(np. 70 B) a na galotach :) moze byc albo rozmiar S,M, L, XL itp, albo
38, 40, 42 itp... Polecam Klif w Orlowie, gdzie masz wybor roznej
pieknej bielizny - nie musi to byc Rolls Royce, byle byla sliczna... Nie
znam niestety ekskluzywnych marek bielizny, bo mam taki biust, ze na
mnie nie robia biustonoszy, ale w Klifie na pewno na cos przepieknego
trafisz (dobre, ale takie "codzienne" biustonosze to Triumph, Felina
itp.) wiec polecam takie dwa sklepy w Klifie - Amore Mio, Boutique
Madame, i tu tez zajrzyj : Triumph, a nawet w Cubusie mozesz znalezc cos
slicznego...
--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
Gdynia