Q: Opinie o materacach M&K

1. Data: 2003-04-17 13:31:44

Temat: Q: Opinie o materacach M&K
Od: m...@f...onet.pl (Marek D.) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Trafilem na sklep internetowy sprzedajacy materace tej firmy. Ceny do
30 kwietnia sa dosyc atrakcyjne. Chcialbym kupic lateksowy. Czy ktos z
Was uzywa materacy i tej firmy ? Jaka jest opinia o jakosci ?

Pozdrawiam

Marek D.

1. Data: 2003-04-17 14:00:33

Temat: Re: Q: Opinie o materacach M&K
Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek D. <m...@f...onet.pl> wrote:

> Trafilem na sklep internetowy sprzedajacy materace tej firmy. Ceny do
> 30 kwietnia sa dosyc atrakcyjne. Chcialbym kupic lateksowy. Czy ktos z
> Was uzywa materacy i tej firmy ? Jaka jest opinia o jakosci ?

Możesz podać adres tego sklepu?

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-04-17 15:04:44

Od: m...@f...onet.pl (Marek D.) szukaj wiadomości tego autora

www.materace.wysylka.pl

Pozdrawiam

MD

1. Data: 2003-04-18 07:18:16

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-17 17:04, Użytkownik Marek D. napisał:

> www.materace.wysylka.pl

ja kupilem Venus Multi Pocket, weydrukowalem sobie wszystki ceny wlasnie
z tej strony i poszedlem do sklepu, w sklepei w Warszawie przy ul.
Grochowskiej kupilem go o 200 zl taniej ! za 1400zl
cena internetowa:
160/200 lub 190 - 1 622 PLN

Sklep Nazywa sie Materace Merita (chyba, na 90%)

Pozdrawiam

PS
Zanim kupisz materaz poluz sie na nim, bo samo wybieranie jego zalet nie
wystarczy. Ja wybralem zupelni inny, a jak sie na nim polozylem to
dziekowalem Bogu, ze go nie kupilem, zupelnie mi nie pasowal.

1. Data: 2003-04-25 21:15:13

Od: "czenx" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilem u nich jakis rok temu, jak wowczas szukalem po sklepach
(Krakow) to tam mieli dobre ceny. Jesli chodzi o ryzyko to jest zadne
bo placisz przy odbiorze, a na materacu wczesniej lezalem w sklepie.

pozdrawiam, czenx.

Użytkownik "Krzysztof" <...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> wystarczy. Ja wybralem zupelni inny, a jak sie na nim polozylem to
> dziekowalem Bogu, ze go nie kupilem, zupelnie mi nie pasowal.

gdzie w warszawie komisy z meblami? (kanapa)
Gdzie kupić kabinę Ravak - Śląsk?
meble
metalowe kolki rozporowe do rigipsów czy?
Wieszanie szafek na rigipsach pilne!!!