Re: Qro, przepraszam

Data: 2009-12-13 11:13:32
Temat: Re: Qro, przepraszam
Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

W Usenecie Chiron <e...@p...com> tak oto plecie:

> Ciekawe...napisałem badzo ogólnie- wyaziłem swoją opinię- powtórzę: ktoś
> się dzieli swoimi wierszami- to nie powinno się tego w ogóle
> komentować. To tak, jakby ktoś się chwalił tym, jak sobie mieszkanko
> urządził- a goście by mu przysmradzali, że firanki nie te, że panele a
> nie podłoga z palisandru, etc. Napisz proszę- gdzie dołożyłem Qrze?
> Proszę- konkretnie. Chciałem WYŁĄCZNIE zrobić STOP! To_wszystko. Nie
> oberwało się ode mnie nikomu konkretnie (podkreślam)- specjalnie
> pisałem ogólnie. Jeśli było inaczej- prosze o cytat.

Oto uogólnienie w Twoim wydaniu:
"Nie było Ci przykro: Iza dzieli się swoim wierszem- i... dostaje kpiny.
Myślałaś, jak to świadczy- ale przecież nie o Izie- tylko o autorach tych
kpin? Czy nie było Ci przykro? Mnie- było. Qrko- a Ty? Gdzie jesteś?"

Może jednak warto by było Chironie coś o tej sztuce erystycznej poczytać,
żeby wiedzieć, jak niektóre chwyty działają.

Qra