Re: RARUNKU! Wlasnie napilem sie odkamieniacza do czajnikow!

Data: 2003-10-31 18:53:35
Temat: Re: RARUNKU! Wlasnie napilem sie odkamieniacza do czajnikow!
Od: "STranger" <s...@m...icpnet.pl>

Użytkownik "Longinus" <L...@S...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:Xns9425C3440E0C6lngnspdpta@193.219.28.2...

> Produkt o wdziecznej nazwie "Dragon" ktory wypuscila jakas firemka z
> Dobrzynia Nad Wisla...

Bez paniki, zdarzyło mi sie wypić kiedyś 3 duże łyki herbaty na takim
odkamieniaczu i poza chwilowymi torsjami wymiotnymi z powodu obrzydliwie
kwasnego smaku nic mi sie nie stało. :) Na torebce było info, ze tam
wchodza w skład kwasy jakieś. Jakie nie pamiętam już. Ogólnie to nie może
być ani trochę trujące bo takie przypadki jak nasza pomyłka sie często
zdarzają. :)
Aha, po przeczytaniu składu chemicznego tego drogiego odkamieniacza
postanowiłem zawsze uzywac 2 torebek kwasku cytrynowego. Efekt
odkamieniania ten sam, oszczędzone pieniądze i zachowane pełne
bezpieczeństwo w razie wypicia.

STranger
http://www.folding.prv.pl