Re: RATUJCIE - krety rujnuja moj ogrodek

1. Data: 2004-04-20 19:48:20

Temat: Re: RATUJCIE - krety rujnuja moj ogrodek
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

eurotur napisała w wiadomości: ...
>Witaj
>Tez jestem z Koszalina - mieszkam na Rokosowie, kolo parku,
>Pozdrawiam goraco
>Eliza

Witam i ja, pozdrawiam serdecznie z koszalinskiej Polnocy :-)
Wiesia

2. Data: 2004-04-20 20:17:44

Od: "zdolo" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam i ja, pozdrawiam serdecznie z koszalinskiej Polnocy :-)
> Wiesia

to jak koszalinianki oceniaja nowe centrum ogrodnicze w Biesiekierzu??
bo mnie sie srednio podoba , ale to moje prywatne zdanie :o)

3. Data: 2004-04-21 19:21:48

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdolo napisał w wiadomości: <4...@n...onet.pl>...

>to jak koszalinianki oceniaja nowe centrum ogrodnicze w Biesiekierzu??
>bo mnie sie srednio podoba , ale to moje prywatne zdanie :o)

Bylam tam raz, w dniu otwarcia, towaru roznego bylo sporo, udalo mi sie
wydac troche pieniedzy :-), nie wiem co teraz maja w sprzedazy, byles tam
teraz?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

4. Data: 2004-04-22 04:41:37

Od: "zdolo" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wydac troche pieniedzy :-), nie wiem co teraz maja w sprzedazy, byles tam

Bylem tydzien temy i jest sporo roslin na zewnatrz niestety ceny sa takie
sobie, wg mnie to srednio to centrum wypada
i jeszcze ta pani ktora zajmuje sie tam roslinamimyslala ze jak ja mam 22lata
to sie chyba wogole na roslinach nieznam (niedouczona jakas?) pokazujac mi
jakas karlowato kosodzrzewine probowala mi wmowic ze to jest akorat taka ktora
w gorach rosnie :)
pozdrawiam :o)

Re: pstrolistka
Re: Podłośc ludzka nie zna granic:-(