wysyp smardzów

1. Data: 2004-04-20 18:52:24

Temat: wysyp smardzów
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

A co mi tam - pochwalę się - smardze mi pięknie wyrosły w tym roku. Jest też
okaz gigant, ma17 cm średnicy !

pozdrawia z apetytem na smardze w śmietanie
samaki

2. Data: 2004-04-20 22:15:08

Temat: Re: wysyp smardzów
Od: "Zenit" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okaz gigant, ma17 cm średnicy !
>
> pozdrawia z apetytem na smardze w śmietanie
Jeśli masz zdjęcia Twoich smardzy - wyślij na email z...@k...pl chętnie
zamieściłbym w serwisie o ogrodowych smardzach - polecam tekst
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/smardzownik.htm
czy pojawiają się co roku?
Zenit
www.NaGrzyby.pl

3. Data: 2004-04-22 05:57:53

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zenit" <o...@p...onet.pl> wrote in

> [...]

Hmm.. moj wysyp smardzow sklada sie z 1 szt. wys. 2 cm, ale jestem cala
hepi, bo to pierwszy w ogrodzie. Wczoraj go znalazlam :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz. z nadzieja na wiecej :-)

4. Data: 2004-04-22 16:22:12

Od: "Zenit" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm.. moj wysyp smardzow sklada sie z 1 szt. wys. 2 cm, ale jestem cala
> hepi, bo to pierwszy w ogrodzie. Wczoraj go znalazlam :-D
> Pozdrowienia - Ewa Sz. z nadzieja na wiecej :-)
Jeśli mogę ci coś poradzić podlewaj wodądeszczową miejsce w okolicy tego
smardza...
Pozdrawiam
Zenit
www.NaGrzyby.pl

5. Data: 2004-04-22 17:15:48

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zenit" <o...@p...onet.pl> wrote in

> Jeśli mogę ci coś poradzić podlewaj wodądeszczową miejsce w okolicy tego
> smardza...
> Pozdrawiam

Deszczowa..
hle, hle...
Kiedy u nas ostatni raz tak padalo, ze deszczowka do podlewania byla... w
pierwszej dekadzie marca?
Teraz musi wyzyc przy kranowie, nie ma wyboru.
Ale jak tylko bedzie deszcz ... :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz. z kolejnym powodem do narzekania na pogode.

Re: oddam w dobre ręce
Re: nadal wymiana
Re: psie kupki (serio)
Re: Storczyk-co jest ?