Re: psie kupki (serio)

1. Data: 2004-04-20 16:45:39

Temat: Re: psie kupki (serio)
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don" <don_kichote@poczta.[wytnijcie]onet.pl> napisał w
wiadomości news:c62uif$edd$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam grupowiczów
>
> Mam pytanie czy psie kupki dadza sie jakos wykorzystac jako nawoz?
> Sa biale, zeszloroczne. Nie dam ich pod warzywa (he he) ale czy mozna dac
je
> pod kwiatki, krzewy drzewka???
> Wala sie tego troche przy budzie pieska i nieestetycznie wyglada.

Przepraszam, że nie na temat, ale czy to oznacza, że piesek jest uwiązany na
łańcuchu??? I nie chodzi na spacery???
...Agata

2. Data: 2004-04-21 06:23:59

Od: "Dugi" <nalee@[ciach]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, że nie na temat,
... to normalne, przyzwyczaiłem się

>ale czy to oznacza, że piesek jest uwiązany na
> łańcuchu???

dokładnie to oznacza

> I nie chodzi na spacery???

gdy jesteśmy na podwórku to jest spuszczana (bo to jest suczka)
jest bardzo grzeczna gdy jestem w pobliżu.

Niestety znalazła sobie tysiące miejs którymi potrafi opuścić podwórko.
A poza podwórkiem.... no cóż, nim trafiła na łańcuch pogryzła 3 bogu
ducha winnych przechodniów (a może więcej ale tylko tych trzech przyszło sie
poskarżyć i grozili sądami i takie tam).
Co ciekawe, jest całkiem małym kundelkiem...

Re: Storczyk-co jest ?
Re: Kie licho zre cfiety?
ziemia
zasciółkowanie roślinami miedzy działkami...
Re: Powstrzymajcie mnie przed dewastacją!