Re: pstrolistka

1. Data: 2004-04-20 19:41:17

Temat: Re: pstrolistka
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEMEMAFLAA.radzimierski@toya.
net.pl...
> Behalf Of Miłka

> Nie jest to roślina jednoroczna, jest to bylina przybrzeżna, okrywowa..
> U Christophera Brickella ma trzy gwiazdki, jako mrozoodporna, u mnie
ma
> jedną co roku wymarza....
> :-) Bogusław

Moja rośnie od lat i rozmanaża sie wściekle, tylko te kolory mnie denerwują,
raz się ładnie wybarwiła, potem nie za bardzo chciała.

Pozdrawiam
Kaśka

2. Data: 2004-04-20 19:51:27

Od: "Miłka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
denerwują,
> raz się ładnie wybarwiła, potem nie za bardzo chciała.

A w jakim miejscu ją posadziłaś, okrywasz na zimę czy poprostu tak Ci się
pleni jak mi dąbrówka rozłogawa jak zaraza ?
Miłka

3. Data: 2004-04-20 21:07:51

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> denerwują,

> A w jakim miejscu ją posadziłaś, okrywasz na zimę czy poprostu tak Ci się
> pleni jak mi dąbrówka rozłogawa jak zaraza ?
> Miłka

W mokrym praktycznie przez cały rok, no i w nieco suchszym. I tu, i tu się
pleni, trochę z moją pomocą, niczym nie okrywam z tym, że śnieżnej bardzo
mroźnej zimy dawno nie było, podejrzewam, ze wtedy by mogła paść. A jak
mocniej podmarznie późno wypuszcza listki.

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2004-04-21 04:01:53

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@o...pl> wrote in message news:c63v4o$8ip$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A w jakim miejscu ją posadziłaś, okrywasz na zimę czy poprostu tak Ci się
> pleni jak mi dąbrówka rozłogawa jak zaraza ?

Zeby mi sie dabrowka chciala plenic!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-04-21 06:42:22

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Rmmhc.47371$B%4.13168@fe2.columbus.rr.com...
| "Miłka" <m...@o...pl> wrote in message

| Zeby mi sie dabrowka chciala plenic!

Dąbrówka się pleni jak houttuynia, a houttuynia jak dąbrówka:-)
Ale zanim się 'Chameleon' zaczął rozrastać w sposób przerażający, to
upłynęło parę lat - musiał się zadomowić;-) Aha, miejsce w obrębie teraz już
korony ogronego świerka - czyli suche.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2004-04-21 09:26:35

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Apr 2004 08:42:22 +0200, "Basia Kulesz"
<b...@i...pl> wrote:

>Dąbrówka się pleni jak houttuynia, a houttuynia jak dąbrówka:-)

To mi wiele wyjaśnia: robiłam ze trzy podejścia do dąbrówki i dwa
do houttuyni, obie rośliny się mnie nie trzymają :(

Pozdrawiam,
Anka

7. Data: 2004-04-21 09:48:18

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Anna Kowalska
(...)

> To mi wiele wyjaśnia: robiłam ze trzy podejścia do dąbrówki i dwa
> do houttuyni, obie rośliny się mnie nie trzymają :(
>
> Pozdrawiam,
> Anka

Dąbrówka mnie lubi aż zanadto, Houttuynia nie zamierza gościć w moim
ogrodzie..
:-) Bogusław

8. Data: 2004-04-21 10:02:13

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Apr 2004 11:48:18 +0200, r...@t...net.pl (Bogusław
Radzimierski) wrote:

> Dąbrówka mnie lubi aż zanadto,

Ach, Bogusławie, a któż by Cię nie lubił :)))

>Houttuynia nie zamierza gościć w moim
>ogrodzie..

Czyżby ogród bez Houttuyni to nie ogród?

Pozdrawiam,
Anka :)

9. Data: 2004-04-21 10:37:48

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Anna Kowalska

> Czyżby ogród bez Houttuyni to nie ogród?
> Pozdrawiam,
> Anka :)

:-))))
:-) Bogusław

10. Data: 2004-04-21 15:46:41

Od: "Miłka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... niczym nie okrywam z tym, że śnieżnej bardzo
> mroźnej zimy dawno nie było ...

Ojej, a u mnie są zimy śnieżne bardzo i mrożne i często używam
łańcuchów na koła choć mieszkam w na przedmieściu Kielc.
Mój klimat to nie suwalszczyzna a jednak pstrolistka przemarza :-( Mam tylko
nadzieję że tak jak mówisz, jeszcze jej listki nie wyszły z ziemi.
Pozdrawia Miłka

Re: Podłośc ludzka nie zna granic:-(
m3 ziemi to ile ton?
wysyp smardzów