Re: RAZ NA ZAWSZE

1. Data: 2000-10-29 18:05:32

Temat: Re: RAZ NA ZAWSZE
Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TRABUL" <9...@p...onet.pl> wrote in message
news:8tho02$3lo$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik sos3n <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8thnmo$38j$...@n...tpi.pl...

> ktore

> ;)
>
> Mamy mentalnosc szpicla i podpierdalacza - no nie.
moze ty masz bo ja nie - ale dobrze ze sie przyznales,(MAMY - czyli ze ty
masz ;) popracuj nad soba to moze wyrosniesz z tego.

> TRABUL

p.s. widze tu jeszcze symptomy narastajacej agresji polaczonej z ignorancja,
co daje w sumie chamstwo :) gratuluje ci tych cech...
daleko zajdziesz... (na szafot ?)
pozdrawiam
sosen

Logika zabija zycie.

1. Data: 2000-10-29 18:13:35

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sos3n <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8thoi1$4fu$...@n...tpi.pl...
TRABUL wrote:

> [...]
ignorancja,
> co daje w sumie chamstwo :) gratuluje ci tych cech...

To ze zrozumieniem tego tez masz problemy ? Idz tluku pancerny z tej
psychologi, bo tu ludzie maja rzeczywiste problemy ze soba i niepotrzebne im
sa dodatkowo z lewusami.
Dzieki bogu szafoty i tym podobne przyjemnosci urzedowo juz nie istnieja - i
cale szczesie, ale jak widac sa zbuje, ktorzy z byle powodu gotowi sa
czlowieka wyslac na tamten swiat. I madrzy sie taki na psychpologi
zapominajac, ze sam powinien sie nad soba zastanowic.
Milosierdzie u mnie wielkie i dlatego zycze ci z calego serca odrobiny
wyczucia i rozumu.

TRABUL

Re: RAZ NA ZAWSZE
Banda partaczy................ ...... odp.
gdzie sens?
Skąd wiesz kiedy to jest miłość
Jak sie wyleczyc z nerwicy?