RENTGEN :(((((

1. Data: 2001-04-13 09:29:18

Temat: RENTGEN :(((((
Od: "Michał" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem pierwszy raz na grupie i mam straszny problem ...

Ostatnio bylem powolany na komisje wojskowa, ogolnie zostalem przebadany
(oglednie) i lekarz stwierdzil zebym zrobil sobie rentgena kregoslupa w
czesci ledzwiowej...ok poszlem do pracowni Radiologicznej ... i nastepnego
dnia niespodzianka ... NIEMILA ... cytyje: "Żebra XII - te szczątkowe.
Zmniejszenie lordozy kręgosłupa. L. Krążek L4-5 lekko zwężony, bardziej po
stronie prawej. Niespojenie łuku S1." ... NIE WIEM CO ROBIC ... to
niespojenie luku nie daje mi spac ... zaraz sie wykoncze... wytlumaczcie mi
CZY TO JEST POWAZNE ... na komisje ide z tym papierkiem i rentenem dopiero
po swietach ... wiec nie bylem z tym u zadnego lekarza ... PROSZE O POMOC
:(((

2. Data: 2001-04-13 14:25:50

Temat: Re: RENTGEN :(((((
Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Nie przejmuj sie za bardzo tymi zmianami - to niewielkie wady rozwojowe
wystepujace dosc czesto (wg moich obserwacji ma to co 5-7 czlowiek), jesli
nie boli Cie kregoslup i nie masz jakiejs widocznej wady postawy, to nie
jest to duzy problem. No, jak sie ktos uprze, to mozna to laczyc z
czestszymi bolami krzyza w przyszlosci i po przeciazeniach... Problem tylko
w tym, ze takie zmiany nie zawsze chronia przed wojskiem... Ale to juz
calkiem inna historia

3. Data: 2001-04-13 15:34:09

Od: "Michał" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...a to niespojenie łuku S1, tym tez mam sie nie przejmowac...?

4. Data: 2001-04-13 16:35:02

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie,
Nie twierdze, ze wszystko jest OK, ale zwykle nie daje to objawow a i zrobic
z tym sie raczej nic nie da. Trywializujac: taka uroda...

5. Data: 2001-04-13 20:44:52

Od: "Michał" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze .. blagam nie trzymaj mnie w niepewnosci powiedz mi dokladnie co to
jest to niespojenie luku ... :(

6. Data: 2001-04-14 15:55:50

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chinczycy mowili, ze jeden obraz wart jest tysiaca slow. Nie jestem w stanie
opisac Ci tego ale moze znajde jakas ilustracje, to Ci wysle. Po Swietach,
bo nie mam skanera.

7. Data: 2001-04-14 16:38:03

Od: "Michał" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok ... ale nie wiem czy wytrzymam...:(((((((((
> [...]
stanie
> opisac Ci tego ale moze znajde jakas ilustracje, to Ci wysle. Po Swietach,

Czym się różni sanitarka przewozowa od karetki sanitarnej?
testy z FArmakologii
Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi
nowotwory - prosba
Pytanie do GINEKOLOGA - badanie histopatologiczne