RIMMEL Endless, length & lift

1. Data: 2004-09-21 14:29:15

Temat: RIMMEL Endless, length & lift
Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kupiłam sobie tusz, jak w temaci z czystej babskiej próżności. Patrzę, Kate
Moss ma taaaakie rzęsy na zdjęciu, wielkie 22,90zł obok przekreślonego
27,90zł ;-) I dwukolorowa kredka do tego... Stoję i myślę "masz borżuja,
50zł dałaś, dobry jest, po co Ci następny..." jak zawsze, ale 3 razy koło
niego przeszłam i wylądował w koszyku:D
Przyszłam do domu, zmyłam mojego pump upa i HOP tym nieskończonym. No i
rzeczywiście wydłuża świetnie już po ierwszym pomalowaniu, ale zupełnie nie
pogrubia. Po 2-3 warstwach pogrubia, ale rzęsy sa tak długie, że wyglądają
jak sztuczne. Moim zdaniem idealny na dzień, do delikatnego, codziennego
makijażu, dla podkreślenia oka, bo pięknie je "otwiera". Aaa.. i w
przeciwieństwie do pump up the volume bourjois, wydaje mi się, że sklejenie
nim rzęs jest po prostu niemożliwe, chyba dzięki tej dziwnej szczoteczce,
która idealnie rozprowadza na każdym włosu tusz i rozdziela je tak, że
zupełnie nie potrzebują pomocy innych szczoteczek itp. A... i ma piękny,
intensywny czarny kolor.
A kredka? No taka normalna. Średnio miękka, średnio twarda, do malowania
oczu się nadaje całkiem nieźle, ale ta srebrna wcale tak rewelacyjnie nie
rozświetla...
Ogólnie to jestem zadowolona, nie wiem czy nie bardziej niż z tego
burżuja...
Zobaczymy jak będzie z trwałością

Pzdr. hiver

1. Data: 2004-09-21 14:43:53

Temat: Re: RIMMEL Endless, length & lift
Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hihi" napisał w wiadomości

> [...]
> rozświetla...
> Ogólnie to jestem zadowolona, nie wiem czy nie bardziej niż z tego

ja tez mam juz drugiego rimella i naprawde oba sa super-bardzo mi
odpowiadaja teraz mam Extra Super Lash ktory ma swietna konsystencje zelu i
swietnie sie zmywa przy czym nie rozmazuje ale juz troche na wyczerpaniu, no
i mam jeszcze resztki doslownie Exaggerate full volume&curl ktory mial fajna
sztoczeke ale pozostalo go juz naprawde malutko ale jakos nie moge sie z nim
rozstac :]
tak z ciekawosci spytam gdzie dorwalas taka promcje ze jeszcze kredka gratis
;) bo wlasnie przymierzam sie do kupna tego tuszu zeby mies firaneczki na
oczkach :] a cena tez przystepna :D
dzieki i pozdrawiam :)
--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2004-09-21 14:50:43

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> napisał w wiadomości

> tak z ciekawosci spytam gdzie dorwalas taka promcje ze jeszcze kredka
gratis
> ;) bo wlasnie przymierzam sie do kupna tego tuszu zeby mies firaneczki na
> oczkach :] a cena tez przystepna :D

W Rossmanie go kupiłam, na środku działu "kolorowego" stało takie kartonowe
cóś z twarzą Kate Moss (ahhhhhhh te rzęsy...),na czym wisiało tych zestawów
już tylko kilka.Aaa! No i wszystko "zaplombowane" niemal, w kartoniku
zaklejone, musiałam się nieźle umodować, aby to samodzielnie, bez narzędzi,
otworzyć;-)
Cena, to... jak barszcz, że tak powiem. za taki tusz. A doliczając do tego
kredkę, to wyjdzie taniej niż piekielny Pierre Rene, który tak mnie uczulił,
że przez tydzień oczu nie mogłam otworzyć, takie napuchnięte były:D

Pzdr. hiver

1. Data: 2004-09-21 15:08:52

Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

to jade chyba na dniach do lublina atakowac swoj rossman, moze jeszcze cos
dla mnie tam pozostalo :)
dzieki bardzo!!
---
( )''. .''( )
( (Y) )
(..) * * (..)

1. Data: 2004-09-21 16:03:54

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hihi" <h...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Moss ma taaaakie rzęsy na zdjęciu, wielkie 22,90zł obok przekreślonego
> 27,90zł ;-) I dwukolorowa kredka do tego...

Z ciekawości zapytam: ile tego tuszu jest w opakowaniu?

pzdr,
Aga

1. Data: 2004-09-21 16:08:16

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-21 16:29,Użytkownik hihi ziewnął szeroko i rzekł:
> Witam.
> Kupiłam sobie tusz, jak w temaci z czystej babskiej próżności. Patrzę, Kate
> Moss ma taaaakie rzęsy na zdjęciu,
[ciach reszta]

Pójdę przez Ciebie z torbami, babo jedna :D

Krusz.
jedną nogą w rossmannie
--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-09-21 16:23:03

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

Kate
> [ciach reszta]
>
> Pójdę przez Ciebie z torbami, babo jedna :D

No właśnie, stanowczo protestuję przeciwko tego typu ogłoszeniom na pru (!)
Przedczoraj kupiłam na allegro miniaturki tuszów estee lauder i clinique.
Jeszcze nawet do mnie nie doszły, a już dzisiaj rano czytam, że trzeba
jeszcze nabyć i przetestować kolorową minimaskarkę Burżuja.
A po południu dowiaduję się, że mam jeszcze kupić rimmela.
No dziewczyny litości...

Z tego miejsca chciałam wystosować uprzejmą prośbę do koleżanek-grupowiczek
o niepolecanie ŻADNYCH nowych tuszów do rzęs przez okres najbliższych 7 - 8
miesięcy. Prośbę swoją motywuję tym, że musze mieć czas na zużycie tego co
właśnie nakupiłam.

:PPP

--
best regards
Asia niedzielka [wroclaw]

1. Data: 2004-09-21 16:38:59

Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

> [...]
> jeszcze nabyć i przetestować kolorową minimaskarkę Burżuja.
> A po południu dowiaduję się, że mam jeszcze kupić rimmela.

potraktuj to jako cwiczenie charakteru :))) Dwa miesiace czytania pru i ma
sie silna wole jak jasna cholera ;))

pozdr
Asiek

1. Data: 2004-09-21 16:51:24

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-21 18:23, Użytkownik Joanna Pawlus napisał:

> [...]
> miesięcy. Prośbę swoją motywuję tym, że musze mieć czas na zużycie tego co

ja sie przylaczam do prosby, ledwo wykonczylam Lancoma a tu juz czeka
estee lauder (dobrze ze tester wiec male opakowanie) i jeszcze Max
factor a w drodze jest Givenchy....
A mnie juz ciagnie do rossmanna....

:)

1. Data: 2004-09-21 16:57:15

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Z ciekawości zapytam: ile tego tuszu jest w opakowaniu?

Całe 6ml. za 22,90. To całkiem nieźle:> Burżuja pump up 8ml 49,90 :>

Pzdr. hiver

zielony korektor - jak uzywac?
Pieprzyki od slonca... Jak sie pozbyc ?
wlosy
kosmetyki Screen Face
gdzie nabyć podkład Coverderm we Wrocławiu