zielony korektor - jak uzywac?

1. Data: 2004-09-21 09:01:10

Temat: zielony korektor - jak uzywac?
Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym zatuszować pojedyncze krostki... Myślałam o kupnie
korektora firmy Art Deco, bo czytałam o nim wiele pochlebnych opinii.
Jednak nie wiem jaki wybrać - zielony czy zwykły, beżowy?
Jak używa się zielonego korektora? Czy trzeba po nim użyć podkładu
albo
chociaż pudru sypkiego, czy też nie widać go nałożonego samego na
pojedyncze krostki?
A ten w kolorze skóry czy nadaje się na drobne zaczerwienienia?
Poradźcie, proszę!

Pozdrawiam!
Sylwia

1. Data: 2004-09-21 09:07:24

Temat: Re: zielony korektor - jak uzywac?
Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Chciałabym zatuszować pojedyncze krostki... Myślałam o kupnie
> korektora firmy Art Deco, bo czytałam o nim wiele pochlebnych opinii.

hej,
ja mam zielony ISA DORY, taki w sztyfcie. Jest on zdecydowanie na
zaczerwienienia, ew. na pryszczyki. Fajnie kryje. Jednak mimo wszystko, po
delikatnym nałożeniu go trzeba go przykryć albo pudrem albo fluidem.
Delikatnie rozetrzec, tak, zeby calego zielonego nie rozmaziać ;) Nie mam
wprawy, dlatego rzadko go używam ;) jednak to całkiem fajny wynalazek ;)

1. Data: 2004-09-21 10:55:27

Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agalay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pozdrawiam
>
> Hej. Czy ten korektor jest w jakimś sztyfcie czy może w kamieniu? Gdzie
można kupić coś takiego? Ja używam zielony korektor Vipery, a jak pytam w
drogeriach o jakiś inny to patrzą na mnie jak na idiotkę. Ile kosztuje taki
"lepszy" korektor? Pozdrawiam

1. Data: 2004-09-21 12:37:11

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Żenia" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]

sztyft, wyglada identycznie jak szminka, tylko, że jest zielony ;)

Gdzie
> można kupić coś takiego?
W krakowie w Galerii Centrum, nie wiem czy gdzieś jeszcze miewają isa dore.
Art deco bywa również w innych perfumeriach typu sephora, douglas.

Ja używam zielony korektor Vipery, a jak pytam w
> drogeriach o jakiś inny to patrzą na mnie jak na idiotkę.
Również się spotkałamz takimi spojrzeniami, jakby wogóle nie wiedziały do
czego to służy w dodatku :(

>Ile kosztuje taki "lepszy" korektor?
nie pamiętam dokładnie, ale około 30zł, już dawno kupowałam, ale jest
niesamowicie wydajny
Ile kosztuje taki vipery i jak się sprawdza?

>Pozdrawiam
Równiez pozdrawiam :-)

1. Data: 2004-09-21 14:07:47

Od: "Zofia Gebert" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> korektora firmy Art Deco, bo czytałam o nim wiele pochlebnych opinii.
> Jednak nie wiem jaki wybrać - zielony czy zwykły, beżowy?

Sama używam zielonego korektora, właśnie Art Deco i bardzo go
polecam. Ja nakładam go na podkład, a pod puder, ale ja mam zawsze na sobie
ten duet (znaczy, jeśli mam makijaż) więc nie wiem, jak w innych
konfiguracjach.

Zośka

1. Data: 2004-09-21 18:37:03

Od: "Żenia" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Równiez pozdrawiam :-)
>
> Vipery kosztuje ok.10 zł. Jak się sprawdza? Ujdzie, szczerze mówiąc nie
mam porównania bo nie używałam innych firm. Mam wrażenie, że nie stapia się
zbyt dobrze z moją skórą i jest widoczny. Myślałam o spróbowaniu Unifiance
LRP, ale trochę szkoda mi kasy bo kosztuje ok. 70 zł. Pozdrawiam.

1. Data: 2004-09-22 10:24:47

Od: "Tiara" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślałam o kupnie
> korektora firmy Art Deco, bo czytałam o nim wiele pochlebnych opinii.
> Jednak nie wiem jaki wybrać - zielony czy zwykły, beżowy?

Z cala odpowiedzialnosica polecam ci ten korektor Art Deco (bo chyba
myslimy o tym samym Camouflage). Ostatnio nabylam taki w kolorze
bezowym( najjasniejszy odcien 6) i musze przyznac, ze jest swietny na
cienie pod oczami i drobne zaczerwienienia tez dobrze kryje. Jak to sie ma
do zielonego to nei mam pojecia - nigdy nie uzywalam. Kostzuje 39 zl w
drogeriach Douglas, a jesli chce ktos sobie dokupic gustowne, czarne,
magnetyczne pudeleczko to koszt takiego ( samego pudeleczka) to 45.

> A ten w kolorze skóry czy nadaje się na drobne zaczerwienienia?
Tak, napisalam wyzej.

> Pozdrawiam!
> Sylwia

Pozdrawiam
Tiara

Pieprzyki od slonca... Jak sie pozbyc ?
wlosy
kosmetyki Screen Face
gdzie nabyć podkład Coverderm we Wrocławiu
Peeling z Body Shop'a