ROTFL- na poprawę humoru :D

1. Data: 2002-12-12 09:42:15

Temat: ROTFL- na poprawę humoru :D
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://victory.gd.pl/minidjeta.htm
pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Mówią, że miłość umiera między dwojgiem ludzi.
To nieprawda, nie umiera. Opuszcza tylko człowieka.
Odchodzi, gdy nie jest jej wart. (W. Faulkner )
http://www.misiczka.republika.pl

2. Data: 2002-12-12 09:50:51

Temat: Re: ROTFL- na poprawę humoru :D
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> http://victory.gd.pl/minidjeta.htm

Chciałam tylko dopisać, że tę stronę zrobił 10 latek, więc proszę o
wyrozumiałość. Co nie zmienia faktu, że jest zabawna :-)))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Gdyby Bóg chciał, żeby człowiek latał, dałby mu skrzydła.
Gdyby nie chciał, nie dałby mu wyobraźni...

3. Data: 2002-12-12 10:02:55

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> http://victory.gd.pl/minidjeta.htm
> pozdrawiam cieplutko
> misiczka z Wrocławia

Misiczko.. znamy te stronke wszyscy.
Zrobilo ja dziecko tak jak umialo najlepiej..
Dzieci nalezy chwalic.. a nie smiac sie z nich..

Niestety obawiam sie, ze twoj post wywola lawine postow nabijajacych sie z
optymalnych a wiec kolejna klotnie..
szkoda.. bo juz bylo tak fajnie.

Saman_tha zmartwiona

4. Data: 2002-12-12 10:06:40

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> Misiczko.. znamy te stronke wszyscy.
> Zrobilo ja dziecko tak jak umialo najlepiej..
> Dzieci nalezy chwalic.. a nie smiac sie z nich..

Dzieci przede wszystkim nalezy uczyc.

Pozdro,
Cooler

5. Data: 2002-12-12 10:08:31

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieci nalezy chwalic.. a nie smiac sie z nich..
>

> Niestety obawiam sie, ze twoj post wywola lawine postow nabijajacych
> sie z optymalnych a wiec kolejna klotnie..
> szkoda.. bo juz bylo tak fajnie.

?? poważnie kłótnię?
a humor zeszytów też wywołuje kłótnie? łoj :D
Samant_ha wyluzuj :))))
To jest zabawne. Przypuszczam, że sam autor za kilka lat,
będzie śmiał się do rozpuku.
:)))

PS. Dzieci się nie tylko chwali, zwłaszcza gdy robia TYLE i TAKICH
błędów ortograficznych ;)
Mam dziecko w tym własnie wieku, więc wiem
że to nie jest norma.
--
Pozdrowienia
Mel.

6. Data: 2002-12-12 10:08:32

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieci nalezy chwalic.. a nie smiac sie z nich..

Ja się nie śmieję Z DZIECKA. Uważam jednak, że stronka jako taka jest bardzo
zabawna.
A pod kątem technicznym, ten dziesięciolatek jest lepszy niż niejeden
informatyk, których "dzieła" miałam okazję oglądać nie raz i nie dwa ;->
Myślę, że za parę lat, jak się trochę poduczy, będzie z tego chłopca niezły
webmaster :-)))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
My kobiety nigdy nie mówimy wprost, czego chcemy, ale wściekamy się,
gdy tego nie dostajemy. Dlatego jesteśmy takie fascynujące

7. Data: 2002-12-12 10:18:17

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dzieci nalezy chwalic.. a nie smiac sie z nich..
>

> Niestety obawiam sie, ze twoj post wywola lawine postow nabijajacych sie z

tej strony raczej nie zrobił 10 latek lecz ktoś kto chciał w prymitywny
sposób osmieszyć diete optymalna .teraz ta strona pojawia sie jako argument
majacy zdykredytować optymalnych w dyskusjach

8. Data: 2002-12-12 10:23:30

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:
> tej strony raczej nie zrobił 10 latek lecz ktoś kto chciał w
> prymitywny sposób osmieszyć diete optymalna .teraz ta strona pojawia
> sie jako argument majacy zdykredytować optymalnych w dyskusjach

ARGUMENT?
ależ kto mógłby użyć czegoś takiego jako argument? :D
jedno co mnie uderzyło (pomijając błędy ;) )
to to, że dzieciak MOŻE wierzyć, że ludzie żyją po 300 lat
i że to kwestia diety.
:)
--
Pozdrowienia
Mel.

9. Data: 2002-12-12 10:51:22

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A pod kątem technicznym, ten dziesięciolatek jest lepszy niż niejeden
> informatyk, których "dzieła" miałam okazję oglądać nie raz i nie dwa ;->

Hmm, ciekawe, technicznie ta stronka nie jest zbyt skomplikowana, rzeklabym
prosciutka, jezeli zas chodzi o wyglad, to z pewnoscia sa gorsze strony.

Poza tym, nie kazdy informatyk jest webmasterem ;-)
To tak samo jak nie kazdy lekarz jest stomatologiem.
Sorki za spam, ale poruszaja mnie takie komentarze.

Jesli zas chodzi o nabijanie sie z optymalnych, to nie sadze by taka strona
mogla byc argumentem.
A juz na pewno dla nikogo z naszej grupy ;-) Przeciez mamy szacunek dla
siebie nawzajem, choc nie zawsze to widac w wypowiedziach, czyz nie?

Pozdrawiam serdecznie i swiatecznie wszystkich "montich, optymalnych, wege"
i pozostalych odchudzajacych sie.

Kafka - MM

10. Data: 2002-12-12 10:53:29

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
argument
> majacy zdykredytować optymalnych w dyskusjach

Bzdura. Zobacz sam: http://victory.gd.pl/
Sądzisz, że komuś chciało się zrobić stronkę, która ma 15 działów TYLKO PO
TO żeby ośmieszyć optymalnych?
Ktoś kto naprawdę tak sądzi chyba ma lekką manię prześladowczą ;-))))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Mam nadzwyczaj prosty smak. Zawsze zadowala mnie to, co najlepsze.
(O. Wilde)

MM- kompot z suszu
za dużo jabłek???
Tlusz