RU - 486 abortion-pill

11. Data: 2000-10-01 16:26:00

Temat: Re: RU - 486 abortion-pill
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rajmund Jaroszek <r...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8r23fi$m39$...@s...icm.edu.pl...

> "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
>

> Szczerze mowiac nie widze roznicy pomiedzy "pigulka" a np. spirala (tez
> wczesnoporonna). Ciekawe kiedy u nas? Po wyborach? Na bezplatne recepty?
>
> --
> Pozdrowienia Rajmund i Julia (2 l. i 4m.)

a szkoda ze nie widzisz bo sa zasadnicze...

--

pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

12. Data: 2000-10-01 16:34:10

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dradam <d...@p...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39d47bdb$...@n...kwinfo.com...

> RU-486 jest dopuszczony do obrotu w ponad 40 krajach, wlaczajac na
przyklad Francje , od ponad 10 lat.

> RU-486 jest anty-hormonem, dziala przez zniesienie dzialania hormonu
progesteron, niezbednego do utrzymania ciazy. Do tego aby dokonac przy jego
uzyciu przerwania ciazy, nalezy podac rowniez i drugi srodek, uzywany
powszechnie przy leczeniu niektorych chorob zaladka.

hihi takie ladne wielokatne tabletki ;)))
a tak na marginesie kiedys Express Wieczorny w rubryce porad medycznych jako
przedruk z JAMA podawal domowy sposob na przerwanie ciazy... i tam tez
wystepowaly tez tableteczki ;)))

--

pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

13. Data: 2000-10-02 07:42:30

Od: "Rajmund Jaroszek" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Idac sladem przeciwnikow
> przeciez

???????????????????

A dla mnie jest niestety zbyt subtelne, bo nie widze zwiazku......

--
Pozdrowienia Rajmund i Julia (2 l. i 4m.)

14. Data: 2000-10-03 20:21:39

Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora

In article <8r9e5s$6j7$1@sunsite.icm.edu.pl>,
"Rajmund Jaroszek" <r...@p...fm> wrote:
> [...]
>
> A dla mnie jest niestety zbyt subtelne, bo nie widze zwiazku......
>
> --
> Pozdrowienia Rajmund i Julia (2 l. i 4m.)

pzdr
sezal

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

15. Data: 2000-10-04 06:19:03

Od: "Resselowie" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@m...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rdf49$ce6$...@n...deja.com...
> ktorzy
> przeciwbolowych,

> pzdr
> sezal

Drobna różnica: nowotwór nie jest człowiekiem...
Ewa

16. Data: 2000-10-04 07:59:11

Od: "Rajmund Jaroszek" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Taka sofistyka niczego nowego nie wnosi............

17. Data: 2000-10-04 13:06:52

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <8rehuv$jbs$1@news.tpi.pl>,
"Resselowie" <r...@p...fm> wrote:

> Użytkownik <s...@m...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisa3:8rdf49$ce6$...@n...deja.com...

> Drobna różnica: nowotwór nie jest cz3owiekiem...
> Ewa

Nowotwor nie, ale jego nosiciel tak. Jezeli mowimy w przypadku ciazy o
odpowiedzialnosci matki i ojca przed splodzeniem dziecka, a nie o
podejmowaniu decyzji o aborcji, to analogicznie mozemy mowic o
odpowiedzialnosci palacego papierosy. Tak jak nienarodzone dziecko ponosi
konsekwencje nieodpowiedzialnosci rodzicow, tak rodzina i cale
spoleczenstwo ponosi konsekwencje nieodpowiedzialnosci palaczy.
Jezeli dopuszczamy aborcje, co jest decyzja poniekad polityczna, to juz
nie powinnismy sie mieszac w medyczne aspekty przeprowadzania tego
zabiegu. Tak jak palacz, zachorowawszy na wlasne zyczenie, otrzymuje
swiadczenia medyczne na najwyzszym dostepnym poziomie, tak jezeli
przysluguje prawo do aborcji nie widze powodu aby zamiast
zmodernizowanych sredniowiecznych praktyk skrobankowych zastosowac
najnowsze osiagniecia medycyny.

Cien

18. Data: 2000-10-04 20:28:39

Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora

> Drobna różnica: nowotwór nie jest człowiekiem...
> Ewa

Cien - w nastepnej wypowiedzi ma duzo racji. Podobalo mi sie. Mowi
patrzac z aspektu: nowotwor - czlowiek. Ja natomiast chce spojrzec na
to z drugiej strony:
mozna sie zastanowic nad tym - kiedy zaczyna sie zycie ludzkie? Czy w
momencie zaplodnienia, czy po 9 miesiacach - w momencie narodzin?

Zadam to pytanie jako oddzielne na tym forum. Jestem ciekawa opinii.

19. Data: 2000-10-04 20:38:00

Temat: Re: SV: RU - 486 abortion-pill
Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora

> Drastyczne, ale tak uwazam
>
> Anna, wrog palaczy i palenia
>
> Wcale nie drastyczne. Po prostu prawda. Popieram Twoje zdanie. Wcale
mi nie szkoda ludzi, ktorzy cierpia na skutek (zapewne rzuconego juz,
ale nie w dobrym czasie, zbyt pozno)nalogu nikotynowego.
Nadmieniam, ze sama palilam 10 lat. Mam 27 lat zycia.

20. Data: 2000-10-05 13:49:29

Od: "zuzak" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>opieke lekarska oplacana z podatkow tych innych, ktorzy nie truli
>siebie i innych.
>
>Pewnie, ze sami sobie winni. Nikt mi nie wmowi, ze te ogromniaste
>procesy o odszkodowania w USA wytaczane przez poltruposzy nikotynowych
>maja jako podstawe naiwnosc tych ostatnich. Masowa reklama tytoniowa
>to jedna strona medalu, ale rownie glosne nawolywania o szkodliwosci
>papierosow to tez taka sama rzeczywistosc. Zyje juz na tym swiecie
>prawie 40 lat, i od najwczesniejszych dni, ktore pamietam, slyszalam o
>tym, ze palenie skraca zycie i powoduje choroby.

Anno a co zrobimy z ludzmi np. b. otylymi cierpiacymi na rozne choroby
spowodowane ich otyloscia- przeciez tyle sie mowi i pisze ze tusza jest
zabojcza- pewnie sami sa sobie winni ze tyle jedza to ich teraz nie bedziemy
leczyc ?nie bedziemy tez leczyc ludziom zebow ( przeciez wiedza ze trzeba
umyc po kazdym jedz jesc czekolady), nie bedziemy tez leczyc chorob
zawodowych (mogli sobie znalezc inna prace) itd, itp. Przeciez czlowiek jest
tylko czlowiekiem i nie ma idealow.
Pozdrawiam
Renata & Zuzia 18m

Skanowanie zdjęć rtg.