protest przeciwko NFZ

61. Data: 2006-02-23 16:52:01

Temat: Re: RZa niewiedzę. NIe wiesz , że za głupota kosztuje?
Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka napisał(a):
> We wszystkich punktach i nie tylko w tym prawie.

Tu jest mowa o zasadach REKLAMOWANIA produktów farmaceutycznych. Widzisz
różnicę między reklamowaniem a sprzedażą? Do tego do produktów
leczniczych NIE ZALICZA SIĘ KSIĄŻEK I INNYCH POMOCY NAUKOWYCH!!! Ale
ciebie chyba nic nie przekona. Przecież Balcerowicz i tak musi odejść !!!

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

62. Data: 2006-02-23 17:07:35

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> leczniczych NIE ZALICZA SIĘ KSIĄŻEK I INNYCH POMOCY NAUKOWYCH!!! Ale
> ciebie chyba nic nie przekona. Przecież Balcerowicz i tak musi odejść !!!

Wstydź się , że nie rozumiesz, reprezentujesz typowo lekarski poziom =
= zero rozumienia + 100% kucia.

63. Data: 2006-02-23 17:29:27

Od: "Radosław Rossa" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wstydź się , że nie rozumiesz, reprezentujesz typowo lekarski poziom =
> = zero rozumienia + 100% kucia.

Hola Stokrotko! Nie masz racji i nie rozumiem dlaczego się tak uparłaś przy
swoim. Książki i czasopisma medyczne są na prawdę ogólnodostępne - wszyscy,
którzy je kiedykolwiek kupowali i włączyli sie w tę dyskusję to
potwierdzili.
Może pora przyznać innym rację, a nie bezmyślnie trwać w błędzie i siać
terror niewiedzy. To Ciebie kiedyś wykończy. Prawda jest bliżej, niż się
Tobie wydaje.

64. Data: 2006-02-23 18:07:42

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcesz dowieść, że
> Książki i czasopisma medyczne są na prawdę ogólnodostępne
A ja dowodzę, że wszystkie przedmioty latają

dalej piszesz:
> - wszyscy, którzy je kiedykolwiek kupowali ...to potwierdzili.
wszystkie przedmioty które latały , naprawdę latają.

według ciebie wynika z tego , że wszyscy mogą kupowac książki medyczne,
w takim razie wszystkie przedmioty latają.

cnd (w twojej nowej logice)

65. Data: 2006-02-23 19:35:38

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Może pora przyznać innym rację, a nie bezmyślnie trwać w błędzie i siać
> terror niewiedzy. To Ciebie kiedyś wykończy. Prawda jest bliżej, niż się

Kolego jestes w błedzie.
Po pierwsze. Książki medyczne nie sa ogólnodostepne. To znaczy niby są. Ale
nie dla stokrotki. Z jakich powodow nie wiem. Byc może przekaznik nie
pozwala jej do nich dotrzec. Co nie zmienia faktu ze nie sa dostepne. CBDU.
Po drugie
Prawda wcale nie jest tak blisko. Jezeli ktos nie moze dotrzec do wydawnictw
medycznych to jak sobie wyobrazasz ze dotrze do prawdy.

66. Data: 2006-02-23 20:06:28

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23.02.06, około 20:35, Piotr Maksymowicz bulgocze

> Po pierwsze. Książki medyczne nie sa ogólnodostepne. To znaczy niby są. Ale
> nie dla stokrotki.

Pacjenci na oddziałach zamkniętych mają ogólnie ograniczony dostęp do
różnych rzeczy. Aż dziwne, że pozwalają jej korzystać z Internetu, może
jest to elementem terapii.

--
ika - umop apisdn

67. Data: 2006-02-23 20:50:34

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ika napisał(a):
> [...]
>

> Pacjenci na oddziałach zamkniętych mają ogólnie ograniczony dostęp do
> różnych rzeczy. Aż dziwne, że pozwalają jej korzystać z Internetu, może

Już polubiłem stokrotkę, ale obawiam się, że w zakładach zamkniętych
głupoty nie leczą. Nie wiem, czy ma sens dalsza dyskusja ze stokrotką i
przekonywanie jej, że 2+2=4.

Stokrotko. Jeśli jesteś z Warszawy, to spotkajmy się jutro w centrum i
pójdziemy razem do Empiku na zakupy książek medycznych. A jeśli nie
wydają ci się one w pełni medyczne, tylko "półmedyczne", to niedaleko
Placu Bankowego jest księgarnia PZWL. Dawno tam nie byłem i nie wiem,
czy od razu trafię, ale może warto spróbować :)

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

68. Data: 2006-02-23 22:34:58

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka napisał(a):
> [...]
>
> według ciebie wynika z tego , że wszyscy mogą kupowac książki medyczne,
> w takim razie wszystkie przedmioty latają.

Nie kombinuj za bardzo. Lepiej zgłoś to:
http://allegro.pl/5762_medycyna.html?order=t&view=gt
ext
administratorom allegro, że wystawiający łamią prawo :)

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

69. Data: 2006-02-24 09:30:13

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli jesteś z Warszawy, to spotkajmy się jutro w centrum i
> pójdziemy razem do Empiku na zakupy książek medycznych.
1.Wcale cię nie chcę poznać (za dużo kłamiesz).
2.Takie zdarzenie nie dowodzi ogólnodostępności książek medycznych, przecież
sprzedawca będzie je sprzedawał tobie-podobno lekarzowi, a ja będę za nie
płacić.
3.Są miejsca gdzie obowiązujące prawo nie jest przestrzegane (i słusznie), co
nie dowodzi jednak, że w Polsce jest wolna sprzedaż literatury medycznej.
4. Zacytowane wyżej przez różne osoby paragrafy dowodzą, ze sprzedaż
lieteratury medycznej nie jest wolna (są też inne prawa również zakazujące),
ale ty postępujesz zgodnie z zasadą : jeśli fakty dowodzą , że jest to
zakazane: tym gorzej dla faktów.

70. Data: 2006-02-24 10:04:18

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka napisał(a):

> 1.Wcale cię nie chcę poznać (za dużo kłamiesz).
Nie kłamę, za to ty nawet nie próbujesz zweryfikować swoich
kłamstw(zmyśleń). A może masz jakiś problem, o którym powinnaś
porozmawiać z lekarzem psychiatrą? Nie żartuję.
> 2.Takie zdarzenie nie dowodzi ogólnodostępności książek medycznych, przecież
> sprzedawca będzie je sprzedawał tobie-podobno lekarzowi, a ja będę za nie
> płacić.
Co nazywasz "ogólnodostępnym". Są tak samo dostępne jak i inne książki.
> 3.Są miejsca gdzie obowiązujące prawo nie jest przestrzegane (i słusznie), co
> nie dowodzi jednak, że w Polsce jest wolna sprzedaż literatury medycznej.
Nie rozumiesz tego co czytasz - konkretnie przepisu, który cytowałem.
Czemu sama nie sprawdzisz jak to jest?
> [...]
> ale ty postępujesz zgodnie z zasadą : jeśli fakty dowodzą , że jest to
Zacytowane wyżej paragrafy niczego takiego nie dowodzą !!! Jesteś jedyną
tu osobą twierdzącą, że sprzedaż książek medycznch jest
zakazana/reglamentowana. Pójdź może na jakiś chat np.na onecie i zapytaj
się ludzi, czy ktoś kiedyś kupował książki medyczne, czy miał z tym
problemy i czy wie coś o przepisach zabraniających kupowania takich
książek. A najlepiej zapytaj się na pl.soc.prawo

EOT. Nie mam już siły na tę dyskusję.

--
_ _ _ _

Wybielanie zebów
wyniki sekcji zwlok - pomocy
Ptasia grypa - szanse zejścia w razie zarażenia
Ciśnieniomierz AEG 4907
Żółty tydzień