Rąbanie drewna

1. Data: 2002-01-15 19:50:00

Temat: Rąbanie drewna
Od: "Sławek B." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed kolejną zima przewiduję zakończenie budowy domu. Będzie ogrzewany
kominkiem, więc czeka mnie nieustanne rąbanie drewna.
Słyszałem ostatnio o maszynach, które mogą to ułatwić. Czy ktoś wie coś na
ten temat? Ew. jakeś namiery w sieci?.
Dzięki Sławek

1. Data: 2002-01-16 10:29:19

Temat: Re: Rąbanie drewna
Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sławek B." napisał(a):

> kominkiem, więc czeka mnie nieustanne rąbanie drewna.
> Słyszałem ostatnio o maszynach, które mogą to ułatwić. Czy ktoś wie coś na
> ten temat? Ew. jakeś namiery w sieci?.

W Polsce jeszcze tego nikt nie sprzedaje chyba.
Sa to maszyny hydrauliczne, drogie niestety.

Wg mnie natomiast idealne byloby cos takiego:
http://www.ikra.de/produkte/haechsler/inhalt_03.htm

Bezpieczniejsze niz siekiera, poza tym mozna rabac drewno nawet na
kawalki grubosci olowka.

Marek

1. Data: 2002-01-17 10:26:40

Od: "Jacek" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek B." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kominkiem, więc czeka mnie nieustanne rąbanie drewna.
> Słyszałem ostatnio o maszynach, które mogą to ułatwić. Czy ktoś wie coś na
Witam

czasami znajdzie sie jakis na glodzie i za dwa winka zrabie dosc duzo w
zaleznosci od kondycji fizycznej.Nalezy tylko uwazac z zaliczkami .Znajomy
dal zaliczke w chwili jak betoniarka byla wypelniona betonem i tak juz
zostala:)

pozdroo
Jacek

1. Data: 2002-01-21 09:24:52

Od: "IzaK" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tzw. łuparki mechaniczne produkuje polski producent - firma agroma z
Warszawy
www.agroma.pl

Pozdrawaim,
IzaK