« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2011-04-19 16:42:47
Temat: Racjonalna Wiara
====================================================
==========================
Co da się powiedzieć o rzeczywistości?
====================================================
==========================
1. Tylko tyle, co wynika z dostępnego naszemu poznaniu wymiaru
lokalnego.
Bez względu na to jak bardzo jesteśmy w stanie pogłębić zakres
docierających do nas danych empirycznych oraz o ile dalej potrafimy
wybiegać myślą w wynikające z tego konsekwencje, nasza wiedza to
zawsze i nieodzownie skończony wymiar lokalny, czyli pewien
niewymierny fragment całości.
2. Występujące w owym lokalnym wymiarze empirie wskazują, że
rzeczywistość to przebogaty zbiór różnych form wyrazu, połączonych
jedną wspólną esencjonalną wstęgą.
Pewna cecha wspólna (np. czas i przestrzeń) jednoczy wszystkie, nawet
krańcowo różne przejawy rzeczywistości. Zaś czym szerszy okazuje się
wachlarz różnic, tym bardziej abstrakcyjny i nieuchwytny staje się
łączący je wspólny element.
3. Mamy tu również spektrum stabilności i ulotności.
Podstawowe byty są stosunkowo stałe i niezmienne, podczas gdy oparte o
nie byty wtórne podlegają bardziej dynamicznym przemianom i
przeobrażeniom.
4. Występujące w naszym lokalnym wymiarze byty to korelacje
podstawowych elementów.
Obserwujemy na wielu szczeblach ich złożone permutacje, jednakże nie
ma żadnych przesłanek wskazujących na to skąd biorą się owe wstępne
elementy, ani dlaczego ich cechy są takie a nie inne.
5. Dostępny nam empirycznie wymiar lokalny nie jest kompletny ani
samoistny, lecz rozpływa się zagadkowo gdzieś na rubieżach poznania.
Oznacza to, że stanowi on zaledwie część pewnej szerszej całości,
rozciągającej się poza poznaniem. Wymiar lokalny jest więc
uwarunkowany nieznanymi nam czynnikami zewnętrznymi, np. gdzieś na
szczeblach mikro oraz makro, lub w przeszłości czy przyszłości.
6. Cały dostępny nam wymiar empiryczny, jak i powstałe w oparciu oń
domniemania co do otaczającego nas szerszego wymiaru, to nic innego
jak treści przejawiające się w naszej świadomości.
====================================================
==========================
Co wynika z dostępnych nam empirii odnośnie Wszechbytu?
====================================================
==========================
1. NIESKOŃCZONOŚĆ.
Żadne empirie nie wykazują skończoności. Wiara w rzeczywistość
skończoną to konsekwencja wynikająca z ograniczeń poznawczych oraz
zapatrzenia we własny pępek. Jeśli skierujemy uwagę ku zewnątrz, to
NIESKOŃCZONOŚĆ którą rozpoznajemy intuicyjnie w czasie i przestrzeni
okaże się integralna dla wszelkich aspektów rzeczywistości. Za każdym
wymiarem występuje następny wymiar. Poza wymiarem lokalnym może
występować już tyko nieskończoność dalszych wymiarów.
2. Lokalne konkrety są wiecznie warunkowe.
Nieznane czynniki w kolejnych, szerszych wymiarach mają prawo
neutralizować wszelkie lokalnie znane nam prawdy, a nawet zastępować
je ich wręcz diametralnymi odwrotnościami. To co lokalnie uznajemy za
podstawowe i niezmienne, w świetle dalszych wymiarów może okazać się
wtórne i efemeryczne.
3. Nasze projekcje nie są w stanie zgłębić całości.
Poczynając od dostępnego nam empirycznie lokalnego wymiaru, czynimy
projekcje naszych domniemań o podstawach rzeczywistości w nieskończony
wymiar poza poznaniem. I choć domniemania mają prawo istnieć jako
takie, bardzo łatwo zapominamy, że NIESKOŃCZONOŚĆ nie podlega żadnym
obiektywnym ustaleniom. Aby cokolwiek z naszych projekcji mogło
okazać się trwałe i obowiązujące, wymiar poza poznaniem musiałby być
wymiarem skończonym.
4. Co do ostatecznej natury bytu, znane nam empirie są równie
miarodajne jak i dowolne domysły czy pobożne życzenia.
Choć abstrakcyjna wspólna nić łączy absolutnie wszystko, w odniesieniu
do wymiaru ostatecznego teza 'wiem że nic nie wiem' jest najwyższą
mądrością.
====================================================
==========================
Co wynika z uświadomienia sobie konsekwencji NIESKOŃCZONOŚCI
w wymiarze lokalnym?
====================================================
==========================
1. Wszystko co wymierne jest takie samo w odniesieniu do
NIESKOŃCZONOŚCI.
Tysiąc, milion czy trylion jaki i ich odwrotności, czyli drobne ułamki
- wszystko jest jednakowe wobec NIESKOŃCZONOŚCI. Wobec tego...
2. Jesteśmy RÓWNI.
NIESKOŃCZONOŚĆ to nasz wspólny układ odniesienia. Każdy wie o niej
jednakowo wiele i niewiele. Nikt nie zna prawdy ostatecznej. Bez
względu na różnice, wynika z tego ostateczna równość wszystkich wobec
wszystkich. A więc, pomijając przekręty oraz wypaczenia występujące
na skali lokalnej, ostatecznie nie ma narodów wybranych ani
wzgardzonych. Nie ma też podstaw dla żadnych hierarchicznych,
piramidalnych struktur władzy. Są natomiast racjonalne podstawy by
uznać powszechny egalitaryzm. W świetle NIESKOŃCZONOŚCI każdy
zasługuje na jednakowe poszanowanie.
4. Jesteśmy WOLNI.
Skoro nikt nie wie jak jest ostatecznie, każdy wobec tego ma prawo
wysuwać dowolne domniemania w oparciu o własną, wewnętrzną intuicję.
Choć lokalnie musimy polegać na obowiązujących empiriach, nie istnieją
jednak żadne obiektywne kryteria, które przesądzałyby o czymkolwiek na
szczeblu ostatecznym. Wszyscy możemy więc postulować i realizować
własne ideały. Co do ustosunkowania się do świata jako całości,
przysługuje nam indywidualna autonomia oraz absolutna wolność.
3. Autorytetów nie ma.
Owszem, mogą być eksperci co do wielu specjalności w lokalnym
wymiarze. Należy ich pod tymi względami cenić i uznawać. Lecz
wykładnikiem ostatecznych prawd jest jedynie twoja własna relacja z
wymiarem NIESKOŃCZONYM. Wystarczy abyś rozumiał, że tłem wszelkiej
rzeczywistości jest NIESKOŃCZONOŚĆ, a nie będziesz się już kłaniał
faraonom, hitlerom, stalinom, einsteinom, papieżom, bankierom ani
globalistom!
5. NIESKOŃCZONOŚĆ to podstawa dla wszelkich bytów.
NIESKOŃCZONOŚĆ to również ich ostateczna miara. NIESKOŃCZONOŚĆ to
absolut i uniwersalność. NIESKOŃCZONOŚĆ to pełen potencjał - wszystko
oraz nic. Jej istnienie to oczywistość. Zaś zawarte w niej konkrety
to niezgłębiona tajemnica. Treści i natura NIESKOŃCZONOŚCI to już nie
wymiar wiedzy, lecz wymiar WIARY. Wynika z tego połączenie matematyki
z religią. NIESKOŃCZONOŚĆ to BÓG.
====================================================
==========================
Dlaczego stojące u władzy elity tego świata na wszelkie
sposoby
usiłują utrącać naszą duchowość oraz religie?
====================================================
==========================
Ano, dlatego właśnie!
AW
**************************
...mind over matter
content over form
gist over glitter
exception over norm...
**************************
http://cmncore.org/pol/Lista1.htm
.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2011-04-19 17:23:43
Temat: Re: Racjonalna WiaraOn 19 Kwi, 18:42, AW <d...@g...com> wrote:
> ====================================================
==========================
> Co da się powiedzieć o rzeczywistości?
>
> ====================================================
==========================
>
> 1. Tylko tyle, co wynika z dostępnego naszemu poznaniu wymiaru
> lokalnego.
>
> Bez względu na to jak bardzo jesteśmy w stanie pogłębić zakres
> docierających do nas danych empirycznych oraz o ile dalej potrafimy
> wybiegać myślą w wynikające z tego konsekwencje, nasza wiedza to
> zawsze i nieodzownie skończony wymiar lokalny, czyli pewien
> niewymierny fragment całości.
>
> 2. Występujące w owym lokalnym wymiarze empirie wskazują, że
> rzeczywistość to przebogaty zbiór różnych form wyrazu, połączonych
> jedną wspólną esencjonalną wstęgą.
>
> Pewna cecha wspólna (np. czas i przestrzeń) jednoczy wszystkie, nawet
> krańcowo różne przejawy rzeczywistości. Zaś czym szerszy okazuje się
> wachlarz różnic, tym bardziej abstrakcyjny i nieuchwytny staje się
> łączący je wspólny element.
>
> 3. Mamy tu również spektrum stabilności i ulotności.
>
> Podstawowe byty są stosunkowo stałe i niezmienne, podczas gdy oparte o
> nie byty wtórne podlegają bardziej dynamicznym przemianom i
> przeobrażeniom.
>
> 4. Występujące w naszym lokalnym wymiarze byty to korelacje
> podstawowych elementów.
>
> Obserwujemy na wielu szczeblach ich złożone permutacje, jednakże nie
> ma żadnych przesłanek wskazujących na to skąd biorą się owe wstępne
> elementy, ani dlaczego ich cechy są takie a nie inne.
>
> 5. Dostępny nam empirycznie wymiar lokalny nie jest kompletny ani
> samoistny, lecz rozpływa się zagadkowo gdzieś na rubieżach poznania.
>
> Oznacza to, że stanowi on zaledwie część pewnej szerszej całości,
> rozciągającej się poza poznaniem. Wymiar lokalny jest więc
> uwarunkowany nieznanymi nam czynnikami zewnętrznymi, np. gdzieś na
> szczeblach mikro oraz makro, lub w przeszłości czy przyszłości.
>
> 6. Cały dostępny nam wymiar empiryczny, jak i powstałe w oparciu oń
> domniemania co do otaczającego nas szerszego wymiaru, to nic innego
> jak treści przejawiające się w naszej świadomości.
>
> ====================================================
==========================
> Co wynika z dostępnych nam empirii odnośnie Wszechbytu?
>
> ====================================================
==========================
>
> 1. NIESKOŃCZONOŚĆ.
>
> Żadne empirie nie wykazują skończoności. Wiara w rzeczywistość
> skończoną to konsekwencja wynikająca z ograniczeń poznawczych oraz
> zapatrzenia we własny pępek. Jeśli skierujemy uwagę ku zewnątrz, to
> NIESKOŃCZONOŚĆ którą rozpoznajemy intuicyjnie w czasie i przestrzeni
> okaże się integralna dla wszelkich aspektów rzeczywistości. Za każdym
> wymiarem występuje następny wymiar. Poza wymiarem lokalnym może
> występować już tyko nieskończoność dalszych wymiarów.
>
> 2. Lokalne konkrety są wiecznie warunkowe.
>
> Nieznane czynniki w kolejnych, szerszych wymiarach mają prawo
> neutralizować wszelkie lokalnie znane nam prawdy, a nawet zastępować
> je ich wręcz diametralnymi odwrotnościami. To co lokalnie uznajemy za
> podstawowe i niezmienne, w świetle dalszych wymiarów może okazać się
> wtórne i efemeryczne.
>
> 3. Nasze projekcje nie są w stanie zgłębić całości.
>
> Poczynając od dostępnego nam empirycznie lokalnego wymiaru, czynimy
> projekcje naszych domniemań o podstawach rzeczywistości w nieskończony
> wymiar poza poznaniem. I choć domniemania mają prawo istnieć jako
> takie, bardzo łatwo zapominamy, że NIESKOŃCZONOŚĆ nie podlega żadnym
> obiektywnym ustaleniom. Aby cokolwiek z naszych projekcji mogło
> okazać się trwałe i obowiązujące, wymiar poza poznaniem musiałby być
> wymiarem skończonym.
>
> 4. Co do ostatecznej natury bytu, znane nam empirie są równie
> miarodajne jak i dowolne domysły czy pobożne życzenia.
>
> Choć abstrakcyjna wspólna nić łączy absolutnie wszystko, w odniesieniu
> do wymiaru ostatecznego teza 'wiem że nic nie wiem' jest najwyższą
> mądrością.
>
> ====================================================
==========================
> Co wynika z uświadomienia sobie konsekwencji NIESKOŃCZONOŚCI
> w wymiarze lokalnym?
>
> ====================================================
==========================
>
> 1. Wszystko co wymierne jest takie samo w odniesieniu do
> NIESKOŃCZONOŚCI.
>
> Tysiąc, milion czy trylion jaki i ich odwrotności, czyli drobne ułamki
> - wszystko jest jednakowe wobec NIESKOŃCZONOŚCI. Wobec tego...
>
> 2. Jesteśmy RÓWNI.
>
> NIESKOŃCZONOŚĆ to nasz wspólny układ odniesienia. Każdy wie o niej
> jednakowo wiele i niewiele. Nikt nie zna prawdy ostatecznej. Bez
> względu na różnice, wynika z tego ostateczna równość wszystkich wobec
> wszystkich. A więc, pomijając przekręty oraz wypaczenia występujące
> na skali lokalnej, ostatecznie nie ma narodów wybranych ani
> wzgardzonych. Nie ma też podstaw dla żadnych hierarchicznych,
> piramidalnych struktur władzy. Są natomiast racjonalne podstawy by
> uznać powszechny egalitaryzm. W świetle NIESKOŃCZONOŚCI każdy
> zasługuje na jednakowe poszanowanie.
>
> 4. Jesteśmy WOLNI.
>
> Skoro nikt nie wie jak jest ostatecznie, każdy wobec tego ma prawo
> wysuwać dowolne domniemania w oparciu o własną, wewnętrzną intuicję.
> Choć lokalnie musimy polegać na obowiązujących empiriach, nie istnieją
> jednak żadne obiektywne kryteria, które przesądzałyby o czymkolwiek na
> szczeblu ostatecznym. Wszyscy możemy więc postulować i realizować
> własne ideały. Co do ustosunkowania się do świata jako całości,
> przysługuje nam indywidualna autonomia oraz absolutna wolność.
>
> 3. Autorytetów nie ma.
>
> Owszem, mogą być eksperci co do wielu specjalności w lokalnym
> wymiarze. Należy ich pod tymi względami cenić i uznawać. Lecz
> wykładnikiem ostatecznych prawd jest jedynie twoja własna relacja z
> wymiarem NIESKOŃCZONYM. Wystarczy abyś rozumiał, że tłem wszelkiej
> rzeczywistości jest NIESKOŃCZONOŚĆ, a nie będziesz się już kłaniał
> faraonom, hitlerom, stalinom, einsteinom, papieżom, bankierom ani
> globalistom!
>
> 5. NIESKOŃCZONOŚĆ to podstawa dla wszelkich bytów.
>
> NIESKOŃCZONOŚĆ to również ich ostateczna miara. NIESKOŃCZONOŚĆ to
> absolut i uniwersalność. NIESKOŃCZONOŚĆ to pełen potencjał - wszystko
> oraz nic. Jej istnienie to oczywistość. Zaś zawarte w niej konkrety
> to niezgłębiona tajemnica. Treści i natura NIESKOŃCZONOŚCI to już nie
> wymiar wiedzy, lecz wymiar WIARY. Wynika z tego połączenie matematyki
> z religią. NIESKOŃCZONOŚĆ to BÓG.
>
> ====================================================
==========================
> Dlaczego stojące u władzy elity tego świata na wszelkie
> sposoby
> usiłują utrącać naszą duchowość oraz religie?
>
> ====================================================
==========================
>
> Ano, dlatego właśnie!
>
> AW
>
> **************************
> ...mind over matter
> content over form
> gist over glitter
> exception over norm...
> **************************http://cmncore.org/pol/Lis
ta1.htm
>
> .
ciemnym ludem latwiej rzadzic!
a zastraszonym jeszcze latwiej.
ora et labora - modl sie i pracuj
co tam jakies byty i niebyty
jak wiadomo ze chodzi o "kase"
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2011-04-21 16:52:18
Temat: Re: Racjonalna WiaraOn 19 Kwi, 12:23, J-23 <k...@g...pl> wrote:
> On 19 Kwi, 18:42, AW <d...@g...com> wrote:
>
>
>
> > ====================================================
==========================
> > Co da się powiedzieć o rzeczywistości?
>
> > ====================================================
==========================
>
> > 1. Tylko tyle, co wynika z dostępnego naszemu poznaniu wymiaru
> > lokalnego.
>
> > Bez względu na to jak bardzo jesteśmy w stanie pogłębić zakres
> > docierających do nas danych empirycznych oraz o ile dalej potrafimy
> > wybiegać myślą w wynikające z tego konsekwencje, nasza wiedza to
> > zawsze i nieodzownie skończony wymiar lokalny, czyli pewien
> > niewymierny fragment całości.
>
> > 2. Występujące w owym lokalnym wymiarze empirie wskazują, że
> > rzeczywistość to przebogaty zbiór różnych form wyrazu, połączonych
> > jedną wspólną esencjonalną wstęgą.
>
> > Pewna cecha wspólna (np. czas i przestrzeń) jednoczy wszystkie, nawet
> > krańcowo różne przejawy rzeczywistości. Zaś czym szerszy okazuje się
> > wachlarz różnic, tym bardziej abstrakcyjny i nieuchwytny staje się
> > łączący je wspólny element.
>
> > 3. Mamy tu również spektrum stabilności i ulotności.
>
> > Podstawowe byty są stosunkowo stałe i niezmienne, podczas gdy oparte o
> > nie byty wtórne podlegają bardziej dynamicznym przemianom i
> > przeobrażeniom.
>
> > 4. Występujące w naszym lokalnym wymiarze byty to korelacje
> > podstawowych elementów.
>
> > Obserwujemy na wielu szczeblach ich złożone permutacje, jednakże nie
> > ma żadnych przesłanek wskazujących na to skąd biorą się owe wstępne
> > elementy, ani dlaczego ich cechy są takie a nie inne.
>
> > 5. Dostępny nam empirycznie wymiar lokalny nie jest kompletny ani
> > samoistny, lecz rozpływa się zagadkowo gdzieś na rubieżach poznania.
>
> > Oznacza to, że stanowi on zaledwie część pewnej szerszej całości,
> > rozciągającej się poza poznaniem. Wymiar lokalny jest więc
> > uwarunkowany nieznanymi nam czynnikami zewnętrznymi, np. gdzieś na
> > szczeblach mikro oraz makro, lub w przeszłości czy przyszłości.
>
> > 6. Cały dostępny nam wymiar empiryczny, jak i powstałe w oparciu oń
> > domniemania co do otaczającego nas szerszego wymiaru, to nic innego
> > jak treści przejawiające się w naszej świadomości.
>
> > ====================================================
==========================
> > Co wynika z dostępnych nam empirii odnośnie Wszechbytu?
>
> > ====================================================
==========================
>
> > 1. NIESKOŃCZONOŚĆ.
>
> > Żadne empirie nie wykazują skończoności. Wiara w rzeczywistość
> > skończoną to konsekwencja wynikająca z ograniczeń poznawczych oraz
> > zapatrzenia we własny pępek. Jeśli skierujemy uwagę ku zewnątrz, to
> > NIESKOŃCZONOŚĆ którą rozpoznajemy intuicyjnie w czasie i przestrzeni
> > okaże się integralna dla wszelkich aspektów rzeczywistości. Za każdym
> > wymiarem występuje następny wymiar. Poza wymiarem lokalnym może
> > występować już tyko nieskończoność dalszych wymiarów.
>
> > 2. Lokalne konkrety są wiecznie warunkowe.
>
> > Nieznane czynniki w kolejnych, szerszych wymiarach mają prawo
> > neutralizować wszelkie lokalnie znane nam prawdy, a nawet zastępować
> > je ich wręcz diametralnymi odwrotnościami. To co lokalnie uznajemy za
> > podstawowe i niezmienne, w świetle dalszych wymiarów może okazać się
> > wtórne i efemeryczne.
>
> > 3. Nasze projekcje nie są w stanie zgłębić całości.
>
> > Poczynając od dostępnego nam empirycznie lokalnego wymiaru, czynimy
> > projekcje naszych domniemań o podstawach rzeczywistości w nieskończony
> > wymiar poza poznaniem. I choć domniemania mają prawo istnieć jako
> > takie, bardzo łatwo zapominamy, że NIESKOŃCZONOŚĆ nie podlega żadnym
> > obiektywnym ustaleniom. Aby cokolwiek z naszych projekcji mogło
> > okazać się trwałe i obowiązujące, wymiar poza poznaniem musiałby być
> > wymiarem skończonym.
>
> > 4. Co do ostatecznej natury bytu, znane nam empirie są równie
> > miarodajne jak i dowolne domysły czy pobożne życzenia.
>
> > Choć abstrakcyjna wspólna nić łączy absolutnie wszystko, w odniesieniu
> > do wymiaru ostatecznego teza 'wiem że nic nie wiem' jest najwyższą
> > mądrością.
>
> > ====================================================
==========================
> > Co wynika z uświadomienia sobie konsekwencji NIESKOŃCZONOŚCI
> > w wymiarze lokalnym?
>
> > ====================================================
==========================
>
> > 1. Wszystko co wymierne jest takie samo w odniesieniu do
> > NIESKOŃCZONOŚCI.
>
> > Tysiąc, milion czy trylion jaki i ich odwrotności, czyli drobne ułamki
> > - wszystko jest jednakowe wobec NIESKOŃCZONOŚCI. Wobec tego...
>
> > 2. Jesteśmy RÓWNI.
>
> > NIESKOŃCZONOŚĆ to nasz wspólny układ odniesienia. Każdy wie o niej
> > jednakowo wiele i niewiele. Nikt nie zna prawdy ostatecznej. Bez
> > względu na różnice, wynika z tego ostateczna równość wszystkich wobec
> > wszystkich. A więc, pomijając przekręty oraz wypaczenia występujące
> > na skali lokalnej, ostatecznie nie ma narodów wybranych ani
> > wzgardzonych. Nie ma też podstaw dla żadnych hierarchicznych,
> > piramidalnych struktur władzy. Są natomiast racjonalne podstawy by
> > uznać powszechny egalitaryzm. W świetle NIESKOŃCZONOŚCI każdy
> > zasługuje na jednakowe poszanowanie.
>
> > 4. Jesteśmy WOLNI.
>
> > Skoro nikt nie wie jak jest ostatecznie, każdy wobec tego ma prawo
> > wysuwać dowolne domniemania w oparciu o własną, wewnętrzną intuicję.
> > Choć lokalnie musimy polegać na obowiązujących empiriach, nie istnieją
> > jednak żadne obiektywne kryteria, które przesądzałyby o czymkolwiek na
> > szczeblu ostatecznym. Wszyscy możemy więc postulować i realizować
> > własne ideały. Co do ustosunkowania się do świata jako całości,
> > przysługuje nam indywidualna autonomia oraz absolutna wolność.
>
> > 3. Autorytetów nie ma.
>
> > Owszem, mogą być eksperci co do wielu specjalności w lokalnym
> > wymiarze. Należy ich pod tymi względami cenić i uznawać. Lecz
> > wykładnikiem ostatecznych prawd jest jedynie twoja własna relacja z
> > wymiarem NIESKOŃCZONYM. Wystarczy abyś rozumiał, że tłem wszelkiej
> > rzeczywistości jest NIESKOŃCZONOŚĆ, a nie będziesz się już kłaniał
> > faraonom, hitlerom, stalinom, einsteinom, papieżom, bankierom ani
> > globalistom!
>
> > 5. NIESKOŃCZONOŚĆ to podstawa dla wszelkich bytów.
>
> > NIESKOŃCZONOŚĆ to również ich ostateczna miara. NIESKOŃCZONOŚĆ to
> > absolut i uniwersalność. NIESKOŃCZONOŚĆ to pełen potencjał - wszystko
> > oraz nic. Jej istnienie to oczywistość. Zaś zawarte w niej konkrety
> > to niezgłębiona tajemnica. Treści i natura NIESKOŃCZONOŚCI to już nie
> > wymiar wiedzy, lecz wymiar WIARY. Wynika z tego połączenie matematyki
> > z religią. NIESKOŃCZONOŚĆ to BÓG.
>
> > ====================================================
==========================
> > Dlaczego stojące u władzy elity tego świata na wszelkie
> > sposoby
> > usiłują utrącać naszą duchowość oraz religie?
>
> > ====================================================
==========================
>
> > Ano, dlatego właśnie!
>
> > AW
>
> > **************************
> > ...mind over matter
> > content over form
> > gist over glitter
> > exception over norm...
> > **************************
>> http://cmncore.org/pol/Lista1.htm
>
>
>
> ciemnym ludem latwiej rzadzic!
> a zastraszonym jeszcze latwiej.
> ora et labora - modl sie i pracuj
> co tam jakies byty i niebyty
> jak wiadomo ze chodzi o "kase"
Nawet owe mundrule, co to korzystają z otumaniania ludzkości, nawet
oni to nic więcej jak krótkowzroczni głupcy, których i tak dosięgną
ich własne toksyny.
AW
.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |