Re: Radocha !!

Data: 2010-04-26 09:01:33
Temat: Re: Radocha !!
Od: zażółcony <z...@y...on.pl>

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hr3iob$nq$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "zazolty" <r...@x...op.pl> napisał w wiadomości

> Nie piłem przez tydzień ;)
>
> A tak poważnie, przysłona na minimum i dzięki temu króciutki czas
> naświetlania + pozycja na siedząco tak by ręce miały podparcie oraz
> pstrykanie fotek jedna za drugą, a nuż któraś wyjdzie mało rozmazana.

;) Zastanawiam się, co by dało np. przymocowanie na sztywno aparatu do
jakejś
sporej cegły i celowanie tak dociążonym.
Profesjonalista oczywicie użyłby dwóch prostopadle umieszczonych żyroskopów,
ale ... Nie widzę w sklepach tanich żyroskopów. Np. takich do zabawy jak ten
na filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=cquvA_IpEsA

Ale odbiegam od tematu ...