Radocha !!

21. Data: 2010-04-26 09:15:21

Temat: Re: Radocha !!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hr3l86$c78$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mój brat jeździł gdzieś pod lotnisko (od strony Żwirki?) oglądać i
> fotografować samoloty.
> Jak chcesz, to dopytam się jak tam wjeżdżał.

Dzięki, ale lotnisko to mam obcykane z każdej strony :)

> Baa, ale on nie miał takiego...półmiska do robienia zdjęć :-).
> (Ile waży taki obiektyw?)

Ja też nie mam. To nie mój :) Żaden to półmisek. Długość około 30cm, waży
tak na oko mniej niż z pół kilo.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

22. Data: 2010-04-26 09:20:11

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dzięki, ale lotnisko to mam obcykane z każdej strony :)

> Ja też nie mam. To nie mój :) Żaden to półmisek. Długość około 30cm, waży

Swoją droga Żwirki to "najlepsza" ulica w Wawce przez te samoloty.....

Tu gdzie teraz mieszkam (Wesoła), brakuje mi właśnie odgłosów lądujących
samolotów. Nocą niosły się po Mokotowie...dalekooo...
Różne ludzie mają "ukochane dźwięki z dzieciństwa", czyż nie? :-)))))))))

MK

23. Data: 2010-04-26 09:23:48

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Różne ludzie mają "ukochane dźwięki z dzieciństwa", czyż nie? :-)))))))))

Dla mnie w dzieciństwie normą był dźwięk wojskowych odrzutowców.
Mieszkałam akurat chyba pod jakąś powietrzną trasą tychże, bo w mieście
była jednostka wojsk lotniczych.
Jednak nie brakuje mi tych dźwięków. ;)

Ewa

24. Data: 2010-04-26 09:26:13

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Dla mnie w dzieciństwie normą był dźwięk wojskowych odrzutowców.
> Mieszkałam akurat chyba pod jakąś powietrzną trasą tychże, bo w mieście
> [...]

No ale wojskowe odrzutowce nie kojarzą się z podróżami, przygodą i takimi
różnymi fajnymi rzeczami.

Chociaż, jak się zastanowić........ :-))))

MK

PS. Dźwięk nie był przykry, bo choć słyszalny dobrze w nocy, to jednak
odległość spora.

25. Data: 2010-04-26 09:26:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Co to je te tbz ?

Takie cuś, co sprawia radochę Chironowi.

Qra, w radochach cała

26. Data: 2010-04-26 09:29:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <m...@o...eu> tak oto plecie:

> Jakoś tak erotycznie zabrzmiało. ;)

Ostatnio u fryzjera będąc (tak, tak, też tam chadzam) widziałam w jakiejś
babskiej gazecie ("Tygodnika Powszechnego" ani "Niedzieli" fryzjer niestety
nie prenumeruje), jakie bobry w tym sezonie modne. Islandzkiego nie było.
Ale gazeta była sprzed 17 kwietnia.

Qra

27. Data: 2010-04-26 09:32:04

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niestety nie prenumeruje), jakie bobry w tym sezonie modne. Islandzkiego
> nie było. Ale gazeta była sprzed 17 kwietnia.

O ja, będę jutro u fryzjera, to się zapoznam.
Mam nadzieję, że są dobrze wyposażeni w ...literaturę fachową.

MK

28. Data: 2010-04-26 09:45:03

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> O ja, będę jutro u fryzjera, to się zapoznam.
> Mam nadzieję, że są dobrze wyposażeni w ...literaturę fachową.

Może i ja się do fryzjera wybiorę... ;)

Ewa

29. Data: 2010-04-26 10:02:41

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> [...]
> przelatuje dokładnie nad Warszawką ;)
> Jeśli kogoś interesuje temat pt. co w danej chwili leci nam nad głowami,

Jesli zdjecie z 50 km to nieźle! Widac nawet malowania samolotu.
Strona z ruchem lotniczym - rewelka!
Pozdr,
Druch

30. Data: 2010-04-26 10:02:46

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Takie cuś, co sprawia radochę Chironowi.

Czekaj no! Będziesz się o coś pytać ...!

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Właśnie słyszałem w wiadomościach.
Złodziej?
Re: Nokaut paranoików od teorii spiskowych
Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Robertowi.P. Q uzdrowieniu