Re: Radosc

Data: 2008-07-07 20:16:14
Temat: Re: Radosc
Od: Me <a...@g...com>

On Jul 4, 5:52 am, tomas <t...@t...pl> wrote:

> U mnie zgineli pod grunwaldem...
> Akurat nie wygladasz na radosną osobe tylko zakompleksiona i ktora stara
> sie wszystko oceniac(dobro , zło) , tak to napewno nie bedziesz
> szczesliwa , ale wmawiaj sobie to jak wolisz to twoje zycie.

Szkoda ze doszlo do rozbrajania dobrego watku przy pomocy tak zwanej
projekci - Thomas nie ma najmniejszej podstawy, aby twierdzic to co
podaje. Najprostszym lekarstwem jast wypawiadanie sie na swoim
terytorium- np. a na co Pan sam sobie wyglada, choc to tez moze byc
zdradliwe, ale prosze sprobowac.

Poprzedni author mogby sobie daraowac uwage czego temu drugiemy brak
( jesli to pomoze)

A gdzie jest radosc?