Re: Radosc

Data: 2008-07-08 22:41:52
Temat: Re: Radosc
Od: "michal" <6...@g...pl>

tomas wrote:

> Tak jak pisalem trzeba byc na pewnym etapie rozwoju duchowego zeby
> pewne rzeczy zrozumiec.Prawdziwe szczescie jest bardzo ciezko
> osiagnac.Musisz przejsc wiele etapow w swoim zyciu.Obecne zycie w
> spoleczenstwie jest nastwione na posiadanie i skupianie sie na sobie
> , a nie na rozwoju duchowym czy dawaniu innym.Mozna by o tym pisac i
> pisac.Chcesz sprawdzic wsrod znajomych czy klamia?Zapytaj sie ich czy
> sa szczesliwi.Rozwala mnie czasem jak pytam sie znajomych dlaczego sa
> szczesliwi.Bachorem to ty jestes.

Twój rozwój duchowy, podejrzewam, polega na negatywnym ocenianiu innych.
Rzeczy, których nie możesz osiągnąć, zazdrościsz innym - więc próbujesz
sobie wmówić, że to materialiści kroczący fałszywą drogą.
W ten sposób czujesz się lepszy. Ale powiem Ci: Nie jesteś lepszy. Prędzej
jesteś zagubiony i masz problem z oceną rzeczywistości. A co to za rozwój
duchowy, gdzie trzeba kogoś innego nazwać bachorem? :D

michał